Реконструкція мосту Патона коштуватиме 7 мільярдів гривень. Що планують змінити?
Конструкцію мосту планують полегшити, а кількість смуг руху – збільшити до восьми.
Конструкцію мосту планують полегшити, а кількість смуг руху – збільшити до восьми.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Київ нарешті отримав від державних органів усі необхідні погодження на реконструкцію мосту Патона, повідомив міський голова Віталій Кличко.
За його словами, реконструкція мосту Патона коштуватиме, за попередніми підрахунками, приблизно сім мільярдів гривень.
«Повністю перекривати рух ми не будемо. Бо міст Патона – це одна з важливих транспортних артерій, що з’єднує правий берег з лівим… Вже найближчим часом ми зможемо здійснити проєктування і розпочати роботи з його реконструкції», – заявив Кличко.
Він зазначив, що залізобетонну монолітну плиту мінятимуть на плиту зі сталі, що «значно полегшить конструкцію мосту».
План реконструкції передбачає й додаткову смугу руху. Загалом буде вісім смуг. Напрямки руху розділятиме бар’єрне огородження. Також облаштують велодоріжки.
Реверсну смугу приберуть, – за словами Кличка, через неї на мосту трапляється чимало аварій.
15 вересня Кличко підписав розпорядження, в якому йдеться про «реставрацію з пристосуванням». Згідно з документом, роботи триватимуть до кінця 2025 року.
Щоб почати роботи, КМДА чекало на дозволи від Міністерства культури. На час реконструкції міст хочуть вивести з реєстру пам’яток архітектури, а після реконструкції – повернути назад у реєстр.
Фахівці заявляли, що стан мосту Патона – критичний, і термін його експлуатації сплив. Цьогоріч міст визнали аварійним.
Міст Патона ввели в експлуатацію у листопаді 1953 року. Ним проходила трамвайна лінія, яку демонтували у 2004 році, що розірвало мережу київського трамвая на лівобережну і правобережну.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті