У Сіетлі змусили Uber і Lyft платити водіям мінімальну погодинну ставку
Uber та Lyft платитимуть водіям мінімальний рівень оплати праці в штаті Вашингтон – не менше 16,39 доларів за годину.
Uber та Lyft платитимуть водіям мінімальний рівень оплати праці в штаті Вашингтон – не менше 16,39 доларів за годину.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
У Сіетлі, штат Вашингтон, з 1 січня 2021 року компанії Uber та Lyft платитимуть водіям не менше 16,39 доларів за годину. Ця сума – мінімальний рівень оплати праці, встановлений у Сіетлі для компаній зі штатом понад 500 осіб, повідомляє Еngadget.
В 2018 році подібний закон прийняли в Нью-Йорку. За новими правилами, водіям ще будуть доплачувати 0,56 доларів за хвилину при перевезенні пасажира на додачу до тарифу за милю (1,6 кілометр), передбаченому на покриття витрат.
Нові правила допоможуть компенсувати штучно занижені ставки оплати, на яких заробляють сервіси. Також закон передбачає, що Uber і Lyft повинні залишати чайові водіям і не включати їх у мінімальну заробітну плату. Вони також повинні відшкодовувати водіям витрати на маски та інші засоби захисту в період епідемії коронавірусу.
В Uber застерігають, що цей крок може не привести до очікуваних результатів. Як приклад вони навели Нью-Йорк, де введення зарплатного мінімуму привело до зростання вартості проїзду на таксі, скорочення числа водіїв та ускладнення умов їх праці, пише GeekWire.
У Каліфорнії, США, компанія Uber відмовилася визнавати своїх водіїв співробітниками, незважаючи на ухвалений у штаті новий закон. Через це Uber і Lyft тимчасово припинили роботу після рішення Верховного суду Сан-Франциско, яке зобов’язує ці компанії визнати водіїв працівниками. Uber і Lyft працюють за бізнес-моделлю, що класифікує водіїв як незалежних підрядників, а не співробіників. Натомість суд вважає, що оскільки бізнес цих компаній базується на праці водіїв, а компанії, зі свого боку, здійснюють контроль за виконанням роботи.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті