Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 122 днів. За цей час ми опублікували 24984 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: facebook.com/Kyivpastrans

Станом на 21 жовтня річний плановий випуск автобусів у Києві склав 411 одиниць – це рекорд за останні десять років, стверджує транспортний експерт Іван Черниш.

Напередодні КМДА оголосило про випуск на лінію першої партії з 50 нових автобусів виробництва білоруського заводу МАЗ.

За даними Черниша, до цього річна кількість випущених на лінії автобусів максимально доходила до 397 одиниць – у 2012 році. З кінця 2013-го випуски почали падати до 330 машин.

На 21 жовтня рухомий склад збільшився на таких маршрутах: додатковий один автобус на №17, два на №20, один на №21, один на №23, два на №24, два на №37, один на 337А, один на №42, два на №45, два на №46, один на №48, один на №51, два на №55, два на №56, один на №63, три на №69, два на №72, один на №73, один на №87, один на №95, один на №101, п’ять на новий експериментальний маршрут №102А, один на №108, п’ять на №114, три на №118 і два на №119.

«Залишається сподіватися, що це зростання справді триматиметься, а не буде передвиборчим піаром», – зауважив експерт.

Нагадаємо, нові автобуси МАЗ придбали на умовах лізингу. До кінця 2020 року мають надійти ще 150 одиниць. У березні 2020 року «Київпастранс» уклав договір з «Укргазбанком» на придбання в лізинг 200 автобусів великої та особливо великої місткості. Київ має віддати 50,7 мільйонів євро протягом наступних 3,5 років.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button