Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: Elias Ehmann, Unsplash

У Нідерландах вирішили обмежити швидкість транспорту до 30 км/год у населених пунктах. 27 жовтня таке рішення ухвалив парламент – Друга палата представників – за ініціативою партій GroenLinks та SGP, повідомляє NU.nl. Це рішення ще має підтвердити уряд.

Виключення можуть стосуватися окремих вулиць. Зараз, навпаки, обмеження швидкості за замовчуванням встановлено на рівні 50 км/год, проте на окремих вулицях може діяти режим 30 км/год.

Ініціатори обмеження швидкості вважають, що такий крок скоротить кількість смертельних випадків на дорогах. Зокрема, за прогнозами, захід може запобігти 22-31% смертей і травм внаслідок аварій.

Видання зауважує, що такі норми вже діють у норвезькому Осло та фінському Гельсінкі. За 2019 рік у цих містах не загинуло жодного пішохода та велосипедиста.

Водночас міністерка інфраструктури Нідерландів Кора ван Ньївенгьойзен висловлювался проти нової норми, вважаючи її зайвою. Вона зауважувала, що муніципалітети і так вже запроваджують такі обмеження. Наразі на 70% вулиць нідерландських міст швидкість обмежено до 30 км/год. А на окремих вулицях всередині житлових кварталів автомобілі мусять рухатися з іще меншою швидкістю – 15 км/год.

У березні цього року в Нідерландах також обмежили швидкість на автомагістралях – до 100 км/год вдень і до 130 км/год з 19:00 до 6:00. В Європі подібні обмеження діють хіба що у Норвегії та на Кіпрі. У Нідерландах це викликало невдоволення населення, майже половина опитаних заявили, що не дотримуватимуться нового швидкісного режиму.

У той час, як обмеження швидкості у населених пунках аргументували безпекою, обмеження на автомагістралях мало іншу причину – екологічну. За викидами шкідливих сполук азоту у перерахунку на площу країни Нідерланди посідають перше місце в Євросоюзі – 50 кг/га проти середнього європейського показника 15 кг/га.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button