Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 246 днів. За цей час ми опублікували 23264 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Один із найдовших у Києві трамвайних маршрутів 28д: час поїздки між кінцевими зупинками складає майже дві години. Фото: facebook.com/Kiev.transport.community

КМДА затвердила проєкт реконструкції трамвайної лінії від вулиці Милославської, що на півночі Троєщини, до Дарницького залізничного вокзалу.

Згідно з розпорядженням КМДА, буде відремонтовано 38 кілометрів трамвайних колій. Кількість платформ збільшать з двох до 62. Реконструкція лінії триватиме майже два роки й 10 місяців.

Загальну вартість робіт оцінюють у 898,7 мільйона гривень. У жовтні «Київпастранс» уклав договір на перший етап реконструкції вартістю 97,7 мільйона гривень.  Тендер виграла компанія «Енергоспецремонт», конкурентом якої була фірма «Спецавтоматика». Обидві ці фірми фігурують у справі про розкрадання майна під час реконструкції трамвайної лінії на правому березі.

КМДА планує закупити кількадесят нових трамваїв за кошти ЄБРР. Для них і реконструюють трамвайну лінію.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button