Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 11 років та 39 днів. За цей час ми опублікували 27000 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Зображення: prjctrmag.com

17 листопада Музей Києва презентував нову айдентику, яку розробила студентка школи Projector Юлія Строй.

Раніше у Музею історії міста Києва був лише логотип, тому розробка нового візуального стилю почалася з чистого аркуша.

Також для Музею Києва не підходила типова музейна айдентика, яка б містила прив’язку до місця, будівлі чи тематики. Зараз музей базується на вулиці Богдана Хмельницького, у приміщенні, яке початково було спроєктовано як бізнес-центр. Загалом фонди розміщено у дев’яти філіях у різних локаціях – Музеї Булгакова (який отримав власну айдентику у вересні), Музеї Шолом-Алейхема, Музеї української діаспори тощо.

Керівництву Музею Києва запропонували вибрати з 17 варіантів айдентики, які створили студенти дизайнерського курсу.

«Ми зупинилися на варіанті, який запропонувала Юля, адже він поєднав у собі все те, що ми просили: строгий і лаконічний логотип, який відповідає статусу державної інституції; легкі для сприйняття афіші у форматі месенджера, естетика якого зрозуміла нашій широкій цільовій аудиторії; яскраві стикери, які привертають увагу у будь-якій формі комунікації», – пояснює Ірина Ковалькова, PR менеджерка Музею Києва.

Дизайнерка передусім хотіла зруйнувати стереотип про холодний, закритий музей, тож обрала спілкування як ключову метафору нової айдентики. Зокрема, вирішила використовувати естетику месенджерів і переписок – так з’явилися зображення у вигляді стикерів.

Новий логотип – це монограма з перших букв Музей Києва. «Хтось зчитує в ньому образ відкритої книги, інші бачать позначку локації на карті, а хтось бачить щит, який символізує захист», – зазначає дизайнерка.

На вибір кольорів вплинула постійна історична експозиція, де багато експонатів у золотисто-гірчичних і зелених тонах. Кольори, на думку дизайнерки, вийшли максимально київські.

У Музеї Києва повідомляють, що впроваджуватимуть дизайн-код поступово: зараз оновили соціальні мережі та внутрішню навігацію музею, а згодом створять афіші та анонси виставок і заходів відповідно до нового стилю. Далі планують створити сувенірну продукцію.

Нещодавно ребрендинг провів Національний музей історії України. Нову візуальну концепцію безкоштовно розробило креативне агентство Tabasco.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button