У КМДА спростовують, що Подільський міст «вийде на Русанівські сади»
У Дирекції будівництва шляхово-транспортних споруд повідомили, що міст будують за проєктом 2016 року.
У Дирекції будівництва шляхово-транспортних споруд повідомили, що міст будують за проєктом 2016 року.
Фото: пресслужба КМДА
На лівому березі Києва траса Подільського мосту проходитиме вздовж Русанівських садів з влаштуванням транспортної розв’язки між залізницею та озером Райдужне. Далі передбачається сполучення з вулицями Бальзака та Навої. Про це заявила «Дирекція будівництва шляхово-транспортних споруд», реагуючи на публікацію Економічної правди.
Видання зверталося до комунального підприємства з запитом щодо трасування мосту й отримало відповідь, у якій повідомлялося, що «проєктом передбачено влаштування місцевих проїздів вздовж траси Подільського мостового переходу в межах насипу на ділянці від озера Русанівське до вулиці Центральної Садової».
Фрагмент відповіді КП «Дирекція будівництва шляхово-транспортних споруд» на запит Економічної правди.
Видання зробило висновок, що автомобілі з’їжджатимуть з Подільського мостового переходу на насип, який переходитиме у вулицю з односмуговим рухом в одному напрямку. Рухаючись із Троєщини, слід буде робити крюк бульваром Перова аж до метро «Дарниця».
Проти з’їзду на Центральну Садову протестували мешканці Русанівських Садів.
Водночас у Дирекції повідомили, що міст будують за проєктом 2016 року. Попередній проєкт 1993 року передбачав, що міст пройде естакадою над залізницею, Русанівськими садами, «розрізаючи» їх навпіл, та над озером Радунка. Альтернативний проєкт 2016 року дозволяє не будувати естакаду через Гавань та озеро Радунка, тим самим зберегти сельбищні та рекреаційні території і зменшити вартість будівництва.
У КП додають, що зараз триває будівництво ділянки Подільського мостового переходу від дамби Русанівських садів до шляхопроводу через залізницю з шляхопроводом включно. Влаштовано фундаменти та опори шляхопроводу на ділянці від Центральної Садової до перетину з залізницею.
Споруджувати Подільсько-Воскресенський міст почали у 1993 році. Будівництво неодноразово зупинялося і продовжувалося. У 2017 році проєкт мосту став об’єктом дослідження німецьких фахівців як приклад невдалого будівництва. Роботи пожвавилися у 2018 році. Міський голова Віталій Кличко заявляв, що автосполучення на мосту відкриють до кінця року.
Цей матеріал не вийшов би без підтримки членів нашого Товариства.
Зараз для сталої роботи видання ми шукаємо 1000 нових учасників спільноти, а в обмін на вашу участь пропонуємо цікаві бонуси!
Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» всього від 100 грн/місяць!
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті