Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 273 днів. За цей час ми опублікували 23462 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: Вікіпедія

Керівника КП «Дирекція будівництва шляхово-транспортних споруд» повідомили про звільнення, а тендер на придбання дорогого позашляховика скасували. Про це повідомив міський голова Віталій Кличко.

17 листопада комунальне підприємство оголосило аукціон на придбання Toyota Land Cruiser Prado в одній із найдорожчих комплектацій Prestige+. Очікувана вартість складала майже 1,5 мільйона гривень.

Кличко зазначає, що всі закупівлі комунальних підприємств обов’язково узгоджуються з профільним департаментом та Департаментом внутрішнього фінансового контролю та аудиту КМДА. Натомість, за його словами, керівництво «Дирекції будівництва шляхово-транспортних споруд» нікого не попередило про наміри придбати позашляховик – ані Дептранс, ані Департамент фінансового контролю, ані заступника голови КМДА, який відповідає за дорожньо-транспортну галузь.

Зазаначимо, що за дорожньо-транспортну галузь на посаді заступника голови КМДА відповідає колишній керівник «Київавтодору» Олександр Густєлєв. «Київавтодор» фігурував у кримінальних провадженнях щодо розкрадання коштів, зокрема під час капремонтів мостів. Також Густєлєв єдина відповідальна особа, яка уникнула звільнення після руйнування Шулявського мосту, хоча саме його вимагала звільнити професійна спільнота.

З лютого цього року, після смерті попереднього керівника, обов’язки директора «Дирекції будівництва шляхово-транспортних споруд» виконує Роман Лісневський.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button