Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 296 днів. За цей час ми опублікували 26302 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: facebook.com/cvODA

Після скандалу зі шкільним підручником з хімії, де йдеться про лікування раку содою, та неоднозначного коментаря від Міністерства освіти і науки, який викликав ще більший розголос у соцмережах, МОН випустило заяву, в якій анонсувало перегляд чинної системи експертизи підручників.

«Міністерство освіти і науки України цілком поділяє занепокоєність громадськості щодо наявності помилок, неточностей та недоречного контенту в шкільних підручниках, які надруковані протягом останніх кількох років», – йдеться у повідомленні МОН.

Нарікають, що деякі видавництва економлять на фахових редакторах і, користуючись ситуацією терміновості, допускають до видання неякісно вичитані підручники. Загалом, як пояснює МОН, до «критичної ситуації» призвела низка чинників:

  • автори й видавництва фізично не встигають якісно підготувати та відредагувати свої підручники;
  • підручники впроваджуються у шкільній практиці без належної їх апробації, що певний час використовувалася з метою вивчення якості підручників;
  • відповідно до чинних вимог, автори подають частину матеріалів підручника у видавничій верстці, а частину – в рукописі, що не дозволяє цілісно оцінити видання;
  • стислі терміни вибору підручників педагогічними працівниками й закладами загальної середньої освіти. Наприклад, під час конкурсу підручників для третього класу вибирали серед 9-12 підручників однієї назви, причому лише за їх частинами в електронному вигляді.

Міністерство освіти вважає, що експерти, які відбирають підручники, мають отримувати належну оплату за свою роботу та нести відповідальність за контент.

У МОН планують посилити співпрацю з Національною академією наук, Національною академією педагогічних наук та закладами вищої освіти; сформувати базу експертів; відновити процес апробації підручників перед їх масовим запровадженням; передбачити можливість громадського обговорення.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button