Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: facebook.com/cvODA

Після скандалу зі шкільним підручником з хімії, де йдеться про лікування раку содою, та неоднозначного коментаря від Міністерства освіти і науки, який викликав ще більший розголос у соцмережах, МОН випустило заяву, в якій анонсувало перегляд чинної системи експертизи підручників.

«Міністерство освіти і науки України цілком поділяє занепокоєність громадськості щодо наявності помилок, неточностей та недоречного контенту в шкільних підручниках, які надруковані протягом останніх кількох років», – йдеться у повідомленні МОН.

Нарікають, що деякі видавництва економлять на фахових редакторах і, користуючись ситуацією терміновості, допускають до видання неякісно вичитані підручники. Загалом, як пояснює МОН, до «критичної ситуації» призвела низка чинників:

  • автори й видавництва фізично не встигають якісно підготувати та відредагувати свої підручники;
  • підручники впроваджуються у шкільній практиці без належної їх апробації, що певний час використовувалася з метою вивчення якості підручників;
  • відповідно до чинних вимог, автори подають частину матеріалів підручника у видавничій верстці, а частину – в рукописі, що не дозволяє цілісно оцінити видання;
  • стислі терміни вибору підручників педагогічними працівниками й закладами загальної середньої освіти. Наприклад, під час конкурсу підручників для третього класу вибирали серед 9-12 підручників однієї назви, причому лише за їх частинами в електронному вигляді.

Міністерство освіти вважає, що експерти, які відбирають підручники, мають отримувати належну оплату за свою роботу та нести відповідальність за контент.

У МОН планують посилити співпрацю з Національною академією наук, Національною академією педагогічних наук та закладами вищої освіти; сформувати базу експертів; відновити процес апробації підручників перед їх масовим запровадженням; передбачити можливість громадського обговорення.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button