Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 278 днів. За цей час ми опублікували 23486 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах


Директор Департаменту транспортної інфраструктури Валентин Осипов заявив, що Міністерство екології та природних ресурсів відмовило в реалізації наземного переходу біля станції метро «Університет», який став переможцем Громадського бюджету у 2019 році.

Раніше перехід відмовлявся затверджувати начальник патрульної поліції Києва Юрій Зозуля. Киянин Сергій Пасюта повідомив, що поліція після звернень двох десятків народних депутатів погодилася затвердити перехід.

На засіданні бюджетної комісії Київради депутатка Ксенія Семенова спитала у директора Департаменту транспортної інфраструктури Валентина Осипова, чи передбачається реалізація наземного пішохідного переходу наступного року. За словами Осипова, департамент звернувся до Мінекології з приводу переходу та отримав відмову.

«Раніше там була проти поліція, через те що є підземний перехід, наземний вважали недоцільним. На сьогоднішній час і вони навіть погоджуються. Виникла проблема в тому, що бульварна частина бульвару Шевченка, вона… законодавство екологічне не дозволяє по ньому робити пішохідний перехід. Тобто воно має якийсь статус. Я навіть не готовий сказати, який саме. І ми звернулися туди листом. Вперше отримали відмову, повторно звернулися. Але відповіді на сьогоднішній день немає, тому на даний час примарна реалізація цього проєкту, на жаль», – цитує Пасюта Осипова.

Наземний пішохідний перехід планують облаштувати через бульвар Тараса Шевченка в районі перехрестя з вулицею Пирогова. Саме там він розташовувався до 1985 року, коли наземний перехід замінили підземним. Пізніше у КМДА заявляли, що при будівництві буде необхідно зносити зелені насадження. Тополі вздовж бульвару висадили ще в 1840-х роках і вони є ботанічним пам’ятником природи місцевого призначення.

Навесні 2019 року КМДА вже намагалася призупинити реалізацію цього проєкту. У негативному висновку щодо можливості реалізації проєкту йшлося про те, що зробити новий перехід зі світлофором не можна, оскільки вже є підземний перехід, це викличе затори на бульварі Шевченка і в 240 метрах вже є наземний перехід.

Фото: Сергій Пасюта

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button