Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 294 днів. За цей час ми опублікували 23616 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: Zarząd Dróg Miejskich

Ми вже писали про програму підвищення безпеки пішохідних переходів, яку проводять у Варшаві з 2016 року і з якою, зокрема, пов’язане рекордне зниження смертності на дорогах польської столиці. Зараз там почали впроваджувати новий засіб убезпечення пішоходів.

Так, на вулиці Каспровича, що в районі Беляни на околиці міста, облаштували зону безпеки перед двома переходами у вигляді довгого острівця безпеки, що займає одну смугу руху.

У 2016 році в Белянах перевірили майже 250 нерегульованих пішохідних переходів і переходи на вулиці Каспровича отримали лише один, а то й нуль балів із п’яти за безпеку. Зокрема, інспектори відзначили високу швидкість автомобілів. Водіїв заохочувала розганятися довга пряма ділянка дороги. При цьому права смуга руху була запаркована, що обмежувало видимість.

Тож перед небезпечними переходами створили 20-метрові зони з розміткою й острівцями посередині, які унеможливлюють паркування перед зеброю, а ще забезпечують пішоходам додаткову можливість пересвідчитися у безпечності перетину вулиці.

У транспортному управлінні зазначають, що ці обмеження не викликали заторів, адже рух на цій вулиці не надто інтенсивний, а крім того, пропускну здатність вулиці регулююють світлофори в інших локаціях.

Безпеку пішохідних переходів у Варшаві також підвищують за допомогою встановлення світлофорів, додаткового освітлення, острівців безпеки та інших засобів заспокоєння руху.

Тим часом на Куренівці в Києві демонтували світлофори на шестисмуговій вулиці, що призвело до кількох наїздів на пішоходів, – як пояснюють комунальники, через те, що забудовник не реалізував транспортно-пішохідну схему.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button