Пасажири київського метро скаржаться на те, що термінали почали «з’їдати» гроші
Раніше автомати так само не видавали решту, але зараховували її на картку.
Раніше автомати так само не видавали решту, але зараховували її на картку.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Пасажири київського метро скаржаться на те, що автомати для поповнення е-квитка не лише не дають решту, але й перестали зараховувати залишок на картку, повідомляє Сьогодні.
«Раніше було простіше. Вставляєш купюру – кількість поїздок поповнюється автоматично, виходячи з суми. А залишок автоматично зараховується на картку Kyiv Smart Card. Цей залишок я використовував для купівлі при наступній поїздці. Зараз все змінилося. Автомат решту не дає. Залишок на карту не зараховується. Щоб скористатися рештою – потрібно вводити або емейл, або роздруковувати квитанції. Я кілька разів намагався забрати свою решту, не вийшло. Вона згорала», – пояснює киянин Ростислав.
Інший киянин, Олександр, розповів, як втратив таким чином 50 гривень, але не став розбиратися, бо поспішав у справах. Тепер він поповнює картку лише в касі.
У метрополітені наголошують, що на терміналах є попередження про те, що вони не дають решту, а також радять звертатися до ГІОЦ, бо в працівників метро немає доступу до системи. У ГІОЦ, своєю чергою, запевняють, що під час поповнення картки в автоматі решта зараховується в «електронний гаманець».
«Решта від грошових коштів при поповненні транспортної картки зараховується в “електронний гаманець”. При придбанні QR-квитка термінал самообслуговування пропонує ввести номер мобільного телефону для зарахування залишку грошових коштів на мобільний рахунок», – зазначив тимчасовий очільник ГІОЦ Олександр Різаєв.
Він також запевнив, що триває безперервна оптимізація інтерфейсу сервісу: «Надалі, після проведення тестування оновленого програмного забезпечення… в користувача буде вибір, в який спосіб отримати свою здачу». Водночас у ГІОЦ не надали статистику про те, скільки пасажирів недоотримали свою решту під час користування терміналами самообслуговування.
Нагадаємо, п’ятого січня мобільний застосунок Kyiv Smart City без попередження припинив роботу. Користувачі отримали повідомлення про те, що всі сервіси перенесено на «Київ Цифровий». У ГІОЦ пояснили, що попередня система належала громадській організації, а нову вже розробляли спеціалісти ГІОЦ.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті