У Боярці відкрили супермаркет «Сільпо», присвячений циркам без тварин (фото)
Під стелею магазину також змонтували залізничну колію з паровозом «Кукушка».
Під стелею магазину також змонтували залізничну колію з паровозом «Кукушка».
Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 297 днів. За цей час ми опублікували 26302 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
Стати членом Товариства | Хто ми такі?
Фото: пресслужба Сільпо
23 січня у Боярці, що під Києвом, відкрили новий тематичний супермаркет мережі «Сільпо», дизайн якого присвячено циркам без тварин.
Стіни торговельного залу площею 1798 квадратних метрів декоровано розписами у вінтажному стилі. Зі стелі звисають повітряна куля і так звана «Куля сміливості» – цирковий атракціон у формі сфери, всередині якої їздили на мотоциклах артисти. Замість мотоциклу в кулю помістили електроскутер – запевняють, що саме таким, дружнім до довкілля транспортом розвозять онлайн-замовлення кур’єри.
Під стелею магазину також змонтували залізничну колію з паровозом «Кукушка», який є символом Боярки. «Кукушка» – це народна назва паровоза серії К, який мав посилений паровий котел та збільшений діаметр коліс. Біля нього декоратори встановили зозулят, які ніби граються паровозом як іграшковим.
«Крізь історію цирку дуже цікаво споглядати історію розвитку суспільства, адже цирк діє у площині найсильніших емоцій – сміху, захоплення та здивування. Те, що нас дивує і викликає усмішку, є маркером нашої зрілості. Ми дуже тішимося тим, що нині Україна разом із більшістю прогресивних країн відмовляється від залучення тварин у цирку – жорстокість не може приносити радості. Натомість на авансцену виходить важка праця, яка криється за кожним епатажним образом чи видовищним шоу», – пояснює концепцію супермаркету Катерина Огуряєва, директорка з маркетингу «Сільпо».
Мережа «Сільпо», яка загалом налічує 273 супермаркети, вже має 68 тематичних дизайнерських супермаркетів.
Нагадаємо, наприкінці 2019 року Міністерство культури заявило про припинення придбання нових тварин для державних цирків і про наміри вивести тварин із державних цирків. У низці міст, зокрема й у Києві, діє заборона на використання тварин у пересувних цирках. Проте в Україні діє сім державних цирків, які продовжують експлуатувати тварин.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті