Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 123 днів. За цей час ми опублікували 24984 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Зараз лінія швидкісного трамваю з Борщагівки закінчується на вулиці Старовокзальній. Далі чимало пасажирів пересідають на метро або на інший транспорт, щоб потрапити в центр. Фото: facebook.com/Kyivpastrans

Кияни створили відкритий лист до міського голови та голів фракцій Київради з проханням про будівництво трамвайної лінії від Палацу Спорту до залізничного вокзалу. Триває збір підписів.

Днями з’явилася інформація про те, що Київ ризикує втратити мільярд гривень від Світового Банку на розвиток громадського транспорту, тому що КМДА досі не сформувала коректну заявку на надання державних гарантій. Ці кошти передбачалося витратити, зокрема, на продовження лінії швидкісного трамваю в центр.

Проєкт трамвайної лінії від вулиці Старовокзальної до станції метро «Палац Спорту» з заїздом на Вокзальну площу було розроблено за рекомендаціями Світового банку. Такий трамвай зміг би розвантажити трафік центру міста, станції метро «Вокзальна», а також переходи між станціями «Золоті Ворота», «Театральна», «Хрещатик» та «Майдан Незалежності». Трамвайна лінія може стати альтернативою маршруткам і переповненому метро.

Хоча торік Віталій Кличко доручив розпочати будівництво трамваю в центр, у цьогорічному бюджеті на проєктування лінії виділили лише 1,5 мільйона гривень замість необхідних 15 мільйонів.

У відкритому зверненні кияни просять під коригування бюджету на 2021 рік:

  • збільшити фінансування техніко-економічного обґрунтування проєкту до 4,5 мільйона гривень та виділити 15 мільйонів гривень на подальше проєктування лінії трамваю;
  • доручити КМДА якнайшвидше підготувати та подати до Мінфіну виправлену заявку на отримання державних гарантій щодо позики від Світового Банку.
  • передбачити у містобудівній документації можливість будівництва лінії від вулиці Старовокзальної до Палацу Спорту з заїздом на вокзал.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button