Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 121 днів. За цей час ми опублікували 24981 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: пресслужба КМДА

Дорожні служби Києва відкрили сезон капітальних ремонтів, під час яких буде облаштовано низку велодоріжок, повідомляє пресслужба КМДА.

Двосторонню велодоріжку протяжністю 1,5 кілометра створять на проспекті Степана Бандери. Вона стане продовженням велоінфраструктури на проспекті, облаштованої у минулому році.

Ремонт вже почали на вулиці Милославській на Троєщині, де з’явиться двостороння велодоріжка протяжністю один кілометр з обох боків. Її поєднають з веломаршрутом «Троєщина-Європейська площа». Згідно з тендерною документацією, велосипедні доріжки завширшки півтора метра матимуть асфальтобетонне покриття, та пролягатимуть з обох сторін вулиці. Доріжка трасуватиметься через трамвайні колії на вулиці Бальзака, додають у ГО «Київ – Велосипедне місто».

Вулиця Милославська зараз. Фото: «Київ – Велосипедне місто»

Також почалися роботи на вулиці Борщагівській, де облаштовують велодоріжку довжиною 2,3 кілометра, яка стане частиною веломаршруту «Борщагівка-Центр».

Продовжать і велодоріжку на вулиці Івана Франка. Вона поєднає велоінфраструктуру на Липинського, що веде до Київського велотреку, із бульваром Тараса Шевченка, де дозволено рух велосипедистів смугами громадського транспорту, та Ботанічною площею і вулицею Леонтовича.

Велосмуга завдовжки 0,35 кілометра на вулиці Андріївській стане частиною пішохідної зони в рамках проєкту «Київська вітальня».

До літа планують влаштувати велосмуги на вулицях Маршала Рибалка, Богдана Гаврилишина, Шолуденка та Пирогова. Таким чином, велоінфраструктура поєднає між собою вулиці Маршала Рибалка, Гаврилишина і Шолуденка, а велосмуга на Пирогова примкне до виділеної смуги суміщеного руху громадського транспорту та велосипедистів бульваром Тараса Шевченка.

Нова велосмуга має з’явитися на вулиці Гарматній, її з’єднають з велодоріжкою на проспекті Любомира Гузара.

Крім того, у 2021 році планують встановити 800 велопарковок. Вони мають з’явитися у всіх районах Києва біля соціальних і культурних установ.

У КМДА повідомляють, що за 2020 рік велоінфраструктура столиці збільшилася на 25 кілометрів.

На вулиці Рейтарській велосмуга не діє так, як задумувалося. Фото: Сергій Коровайний

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button