У гончарського селища Опішня з’явився власний бренд
Візуальний стиль розраховано для привернення уваги туристів, які захоплюються керамікою.
Візуальний стиль розраховано для привернення уваги туристів, які захоплюються керамікою.
Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 316 днів. За цей час ми опублікували 26441 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
Стати членом Товариства | Хто ми такі?
Команда архітекторок Місто-сад та Orchidea agency розробили новий бренд Опішні – селища в Полтавській області, яке є головним осередком українського гончарства.
Для Опішні створили бренд-стратегію, комунікаційну стратегію соціальних мереж, урбаністичне дослідження, архітектурний проєкт Центрального парку та дизайн-код вулиці Незалежності.
Команда виходила з пропозиції об’єднання парку і головної вулиці селища.
«Ми зважали на те, що центр активно використовується для відпочинку, прогулянок та масових свят, але спеціальних умов для цих активностей поки не існує. Тому наша ідея полягала у тому, щоб перетворити цю частину на променадний осередок, де буде однаково добре усім. Окремої уваги заслуговує й новий ландшафтний дизайн, що вдало поєднує наявні рослини, зокрема, відомі опішнянські сливи, й нові, які є невибагливими й легко пристосовуються до середовища», – пояснюють архітекторки Місто-сад.
Візуальний стиль розраховано для привернення уваги туристів, які захоплюються керамікою. Тож логотип оформили у вигляді макітри – керамічного посуду, який традиційно використовують для подачі галушок.
«Закладену у стратегію ідею живого, природнього та тактильного життя ми передаємо через айдентичний прийом — колаж із природніх та тактильних текстур (деревини, каміння, листя, кераміки тощо), які складаються в абстрактну художню композицію», – розповідають дизайнерки Orchidea.
Колаж у плоскому форматі використали як додатковий прийом з використанням аплікаційних ілюстрацій глечиків, природних елементів та фірмових страв у поєднанні з орнаментальними малюнками Опішні.
Дизайнерки приділили увагу й навігації, яка допоможе орієнтуватися в оновленому парку, дізнаватися про визначні місця та маршрути велодоріжок.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті