Мережа коворкінгів Platforma закрила половину локацій через пандемію
Зараз у Platforma залишилося два коворкінги, але їхня заповнюваність перевищує 90% і мережа щомісяця «виходить у хороший плюс».
Зараз у Platforma залишилося два коворкінги, але їхня заповнюваність перевищує 90% і мережа щомісяця «виходить у хороший плюс».
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 123 днів. За цей час ми опублікували 24984 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Через пандемію коронавірусу мережі коворкінгів Platforma довелося скоротитися вдвічі, але решта локацій приносять хороший прибуток, повідомляє AIN.UA.
На початку пандемії Platforma нараховувала три локації в Києві та одну у Львові: «Арт-Завод» на «Лісовій», Leonardo на «Театральній», Fortuna на Подолі та львівський Futura Hub. Цікаво, що подільський Fortuna, в який інвестували 1,5 мільйона доларів, відкрився у березні за тиждень до початку локдауну. Львівський Futura Hub також встиг пропрацювати до локдауну фактично три тижні. У жовтні львівський коворкінг продали співінвестору, а в листопаді закрили простір на Подолі.
Співзасновник Platforma Рефаель Юха розповів, що під час пандемії у коворкінгах запровадили великі знижки – 50% й іноді навіть 70%. Хоча власники приміщень, які орендує мережа, не робили для Platforma ніяких знижок.
«Ми брали плату лише в тому випадку, якщо наші резиденти приходили в коворкінг – але не виставляли рахунки за порожні столи. Тому що наші бізнес-взаємини побудовані на довірі… Наш бізнес – це ком’юніті, а не продаж квадратних метрів», – зазначає він.
Під час пандемії також довелося скоротити штат на 30-40 співробітників.
Зараз у Platforma залишилося два коворкінги – Leonardo й Арт-завод, – але їхня заповнюваність вже перевищує 90%, а кількість резидентів – 700 осіб. «Platforma виходить у хороший плюс щомісяця, починаючи з грудня 2020 року», –зазначає Юха. Він прогнозує, що до кінця 2021 року мережа зможе заробити на відкриття однієї-двох нових локацій.
За його словами, Platforma постійно реінвестує прибуток у розвиток. За останні два роки засновники вклали в проєкт приблизно чотири мільйона доларів і жодного разу не вивели дивіденди зі своїх прибутків.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті