Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24980 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: gullivercenter.com

На фасаді торгово-розважального центру Gulliver в березні встановили найбільший світлодіодний екран в Європі, повідомляє пресслужба ТРЦ. LED екрани складаються з п’яти відеодисплеїв площею близько чотирьох тисяч квадратних метрів. До цього найбільший LED екран мав площу понад 600 кв метрів.

Оновлені медіафасади стали рекламним майданчиком, аудиторія яких перевищує 350 тисяч контактів щодня. LED екрани розташовані на перетині ключових магістралей, які видно в радіусі до чотирьох кілометрів.

Екрани призначені для показу рекламних і розважальних матеріалів, в тому числі відео високої роздільної здатності.

«Ми хотіли, щоб величезні світлодіодні екрани високої роздільної здатності на фасаді ТРЦ стали невід’ємною частиною архітектурного дизайну комплексу будівель, його візитною карткою і гордістю, як при відкритті стало наше декоративне освітлення з боку бульвару Лесі Українки» – коментує проєкт генеральна директорка Gulliver Ірина Круппа.

Як зазначає маркетинг-директорка Gulliver Катерина Жураковська, LED панелі будуть мати можливість здійснювати прямі трансляції як концертів, футбольних матчів, так і інших подій. Технології розпізнавання аудиторії і машин дозволять адаптувати контент до різної публіки.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button