Вагони з наскрізним проходом, які з’являться у метро Києва, збільшують пасажиромісткість
Пасажири можуть їхати і в просторі між вагонами, а ще краще розподіляються потягом.
Пасажири можуть їхати і в просторі між вагонами, а ще краще розподіляються потягом.
Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 311 днів. За цей час ми опублікували 26399 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
Стати членом Товариства | Хто ми такі?
Вагони метро у Торонто, Канада. Фото: Justin Main, Unsplash
У жовтні цього року планується підписати договір на постачання 50 нових вагонів для київського метрополітену. Половина з цих вагонів матиме наскрізні проходи – пасажири зможуть переходити з одного вагону в інший. Заступник міністра фінансів Олександр Кава заявив сайту Сьогодні, що вагони з наскрізним проходом значно збільшують пасажиромісткість.
«Перш за все – наскрізний прохід у вагонах збільшує місткість складів, оскільки наразі простір між вагонами у нас не використовується. А в наскрізному вагоні – це місце, де можуть перебувати пасажири під час руху поїзда. Більш того, такі склади дозволяють пасажирам рівномірно розподілятися по всьому поїзду, а не накопичуватися, наприклад, в одному-двох центральних вагонах», – пояснює він.
Кава нагадує, що станції глибокого залягання побудовані так, що проходи між центральним залом і платформою є тільки до центральної частини поїзда. Через це у торцеві вагони йде дуже мало пасажирів.
Вагони метро у Сеулі, Рівденна Корея. Фото: JC Gellidon, Unsplash
Транспортний експерт загалом вважає нонсенсом закуповувати застірілі вагони без наскрізного проходу.
«Крюківський вагонобудівний завод був готовий ще 10 років тому зробити склади з наскрізним проходом для столиці. Але Київський метрополітен не захотів замовляти такі вагони. Напевно, через свій негативний консерватизм, який притаманний для комунальних і державних підприємств», – заявляє він.
Так, до 2013 року, за його словами, Київський метрополітен закуповував вагони, які випускалися на заводах у Митищах і в Санкт-Петербурзі в Росії. При цьому у Москві та Петербурзі такі вагони не використовували, купляючи сучасніші.
Кошти на нові вагони – 50 мільйонів євро – надає Європейський банк реконструкції та розвитку, він же і проводить процедуру закупівлі. Тендерні процедури планують завершити у серпні. А підписання договору заплановано на жовтень.
Кожен поїзд метро скалажається з п’яти вагонів, тож ідеться про 10 поїздів. Вони курсуватимуть на зеленій гілці метро, де будують дві нові станції на Виноградар. Завдяки збільшенню рухомого складу розширення метро не призведе до скорочення інтервалів руху.
Нагадаємо, разом із рішенням про залучення кредиту від ЄБРР на вагони метро Київрада вирішила позичити 60 мільйонів євро на закупівлю нових трамваїв.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті