Кличко прокоментував неможливість пересуватися містом: «Ми зробили так умисно»
«Є прислів'я – ситий голодного не розуміє», – зауважив міський голова.
«Є прислів'я – ситий голодного не розуміє», – зауважив міський голова.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Міський голова Віталій Кличко наполягає на тому, що альтернативи тій ситуації, що склалася с транспортом після запровадження проїзду за спецперепустками 5 квітня, немає.
«Ми умисно оголосили локдаун і обмеження у пересуванні транспортом. Це єдиний шлях, який забезпечить розірвання ланцюга передачі інфекції. Ми умисно зробили так, щоб тільки ті люди, які мають вплив на життєзабезпечення міста, мають можливість пересуватися. Всі решта, – будь ласка, залишайтеся вдома», – заявив Кличко в ефірі «Свободи слова».
Так він прокоментував слова ведучого про «транпортний колапс», який спостерігався п’ятого квітня, коли Київ став у заторах, у той час як громадський транспорт, включно з метро, курсував практично порожній.
Кличко заявив, що консультується з німецьким Інститутом Коха, і також зазначив, що більшість європейських країн вдалися до максимальних обмежень.
«Є прислів’я – ситий голодного не розуміє і здоровий хворого не розуміє», – так міський голова прокоментував небажання людей залишатися вдома.
За його словами, міська адміністрація видала 500 тисяч перепусток, передусім медикам, військовим, поліції та тим, хто займається водопостачанням, теплопостачанням і електрикою.
Рік тому ми писали про те, що транспортна політика у часи карантину може мати серйозний вплив на подальший розвиток транспортної системи та міської мобільності. Так, в Україні обмежують саме ті види транспорту, якими користуються найменш захищені соціальні групи. Це можна назвати «карантином для бідних».
Нагадаємо, що з п’ятого квітня до завершення локдауну КМДА зробила безкоштовним паркування на майданчиках «Київтранспарксервісу».
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті