Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 281 днів. За цей час ми опублікували 23517 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: Drew Harbour / Unsplash

Уряд Італії заборонив круїзним лайнерам прибувати до історичного центру Венеції через Венеційську лагуну. Під заборону потрапили не лише круїзні лайнери тонажністю понад 40 тисяч тонн, але й вантажні кораблі, повідомляє The Architecht’s Newspaper.

Цього кроку довгий час домагалися екоактивісти та міжнародні організації, такі як ЮНЕСКО, оскільки круїзні лайнери спричиняють значне забруднення. У 2019 році Венеція запровадила додатковий податок для туристів, які приїжджають на один день, тобто передусім туристів із круїзних лайнерів.

«Будь-кого, хто був у Венеції в останні роки, італійця чи іноземця, засмучував вигляд цих кораблів – сотні метрів завдовжки та високих як багатоповерхівка, – що проходили каналом Джудекка та повз площу Сан Марко», – заявив міністр культури Даріо Франческіні.

Коли буде скасовано карантинні обмеження для туристів, круїзні лайнери спрямовуватимуть у промисловий порт Маргера, а звідти туристи добиратимуться до Венеції на човнах, автомобілях, таксі або на вапоретто – річковому трамваї.

Однак цей порт так само розташовано у Венеційській лагуні, тож рішення не ідеальне. ЮНЕСКО пропонує збудувати новий порт поза межами охоронюваної затоки.

Відсутність у Венеції круїзного туризму у часи пандемії викликала меми на кшталт «природа настільки очистилася», – на жаль, чимало повідомлень про повернення дельфінів тощо виявилися фейками. Однак у березні цього року у Гранд-каналі таки справді побачили двох дельфінів. Їх евакуювали, відігнавши подалі від морських шляхів за допомогою акустичних сигналів.

Нагадаємо, до пандемії круїзні лайнери також були екологічною проблемою для Ліссабона. Річні викиди вуглецю від круїзних лайнерів на 86% перевищували викиди від усього автомобільного трафіку в португальській столиці.

Читайте також: Круїзні лайнери почали здійснювати морські тури «в нікуди». Наскільки це весело?

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button