Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 268 днів. За цей час ми опублікували 23421 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: Марьян Блан, Unsplash

Столичні маршрутки можуть зупинити роботу на цьому тижні. Про це сайту Сьогодні повідомив голова Асоціації перевізників Києва і Київської області Ігор Мойсеєнко.

«Транспорт у Києві їздить порожній. І комунальний, і наш. У салонах майже немає людей. Деякі водії їдуть у парк. Я думаю, що нам на цьому тижні доведеться зупинити свою роботу. Ми фактично возимо повітря – немає ні виторгу, ні пасажиропотоку. А пальне нам вже відмовилися видавати без передоплати. Тому, думаю, ми зупинимося. Тут два варіанти: витратити все пальне і збанкрутувати або ж зупинитися і зберегти наявні ресурси до закінчення локдауну. Поки ми ще не вирішили», – зазначив він.

Зараз починається сезон весняних робіт і багато водіїв вирішують звільнитися, щоб посадити картоплю на городі. За словами Мойсеєнка, вони можуть дозволити собі таку відпустку завдяки дефіциту водіїв – у них не буде жодної проблеми повернутися назад на роботу за один-два місяці.

Мойсеєнко також повідомив Укрінформу, що у перший день локдауну п’ятого квітня на маршрути вийшло 70-80% маршруток. Але протягом дня були змушені зменшувати кількість транспорту й так триватиме далі – через відсутність водіїв. Ті відмовляються працювати, очікуючи на конфлікти з пасажирами, які не мають спецперепусток. Таких, за спостереженнями, більш як половина.

При цьому на приміських маршрутах не вимагають спецперепусток – такого рішення не приймала Київська обладміністрація. Більш того, в ОДА заявляли, що не обмежуватимуть кількість транспорту, принаймні у години пік, «щоб люди не змушені були шукати дороге таксі». Втім, майже весь приміський транспорт – це приватні перевізники.

Мойсеєнко визнає, що ситуація «має вигляд абсурду» – пасажири без спецперепусток приїздять до Києва з області й так само вільно виїжджають, але на міських маршрутах спецперепустки потрібні. Голова Асоціації перевізників зауважив, що якщо у перші дні локдауну київських водіїв ще не штрафували за перевезення людей без перепусток, то «так буде недовго».

Обмеження червоної зони в Києві запровадили 20 березня, а з 5 до 16 квітня у столиці діятиме жорсткий локдаун, найпомітнішими обмеженнями якого є проїзд у громадському транспорті за спецперепустками та закриття дитсадків і шкіл. У перший день локдауну Київ став у заторах, а таксі підвищили тарифи втричі.

Наприкінці березня Асоціація перевізників Києва та області зверталася до КМДА з проханням офіційно заборонити роботу маршруток через карантинні обмеження. Міський голова Віталій Кличко назвав таке прохання шантажем і маніпуляцією.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button