Фірму, яка будує Шулявський міст, рятуватимуть від банкрутства
Загальний розмір боргу «Північно-Українського Будівельного Альянсу» становить майже 2 мільярда гривень.
Загальний розмір боргу «Північно-Українського Будівельного Альянсу» становить майже 2 мільярда гривень.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Господарський суд Києва затвердив план санації компанії «Північно-Український Будівельний Альянс» до відкриття провадження у справі про банкрутство, повідомляють Наші гроші.
Ця компанія, що входить до групи «Укрбуд», яку раніше контролював Максим Микитась, є підрядником будівництва Шулявського мосту.
Санація – система заходів для запобігання банкрутства, яка може здійснюватися за допомогою держави або великих банків. Суд вирішив, що санація буде вигіднішою для кредиторів, ніж ліквідація «Північно-Українського Будівельного Альянсу».
Так, після виконання плану санації фірма отримає 5,8 мільярда гривень і вимоги кредиторів буде погашені у повному обсязі. Водночас унаслідок ліквідації буде отримано тільки 69 мільйонів гривень і вимоги кредиторів вдасться погасити лише на 3,78%. Серед запланованих заходів: погашення дебіторської заборгованості; продаж і здача майна в оренду тощо.
Загальний розмір кредиторської заборгованості «Північно-Українського Будівельного Альянсу» становить 1,95 мільярда гривень.
Серед кредиторів – компанії «Житло Капітал» і «Каса народної допомоги», які так само входять до «Укрбуду».
Нагадаємо, реконструювати Шулявський шляхопровід вирішили після аварії в лютому 2017 року, коли частина мосту впала на припарковані автомобілі. Послуги з реконструкції замовили у компаній, підконтрольних Максиму Микитасю, – «Північно-Український будівельний альянс», «Укрбуд Інвест» і «Укрбуд Девелопмент». Згодом вони стали фігурантами розслідувань, а Микитась потрапив за ґрати.
Роботи з демонтажу старого мосту почалися в березні 2019 року. За цей час вартість реконструкції зросла з 0,6 мільярда гривень до 1,7 мільярда.
У грудні минулого року на Шулявському мосту впали електроопори.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті