Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 287 днів. За цей час ми опублікували 23569 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: пресслужба КМДА

Господарський суд Києва затвердив план санації компанії «Північно-Український Будівельний Альянс» до відкриття провадження у справі про банкрутство, повідомляють Наші гроші.

Ця компанія, що входить до групи «Укрбуд», яку раніше контролював Максим Микитась, є підрядником будівництва Шулявського мосту.

Санація – система заходів для запобігання банкрутства, яка може здійснюватися за допомогою держави або великих банків. Суд вирішив, що санація буде вигіднішою для кредиторів, ніж ліквідація «Північно-Українського Будівельного Альянсу».

Так, після виконання плану санації фірма отримає 5,8 мільярда гривень і вимоги кредиторів буде погашені у повному обсязі. Водночас унаслідок ліквідації буде отримано тільки 69 мільйонів гривень і вимоги кредиторів вдасться погасити лише на 3,78%. Серед запланованих заходів: погашення дебіторської заборгованості; продаж і здача майна в оренду тощо.

Загальний розмір кредиторської заборгованості «Північно-Українського Будівельного Альянсу» становить 1,95 мільярда гривень.

Серед кредиторів – компанії «Житло Капітал» і «Каса народної допомоги», які так само входять до «Укрбуду».

Нагадаємо, реконструювати Шулявський шляхопровід вирішили після аварії в лютому 2017 року, коли частина мосту впала на припарковані автомобілі. Послуги з реконструкції замовили у компаній, підконтрольних Максиму Микитасю, – «Північно-Український будівельний альянс», «Укрбуд Інвест» і «Укрбуд Девелопмент». Згодом вони стали фігурантами розслідувань, а Микитась потрапив за ґрати.

Роботи з демонтажу старого мосту почалися в березні 2019 року. За цей час вартість реконструкції зросла з 0,6 мільярда гривень до 1,7 мільярда.

У грудні минулого року на Шулявському мосту впали електроопори.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button