Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 140 днів. За цей час ми опублікували 25121 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: Хмарочос

У Дніпровському районі планують облаштувати три експериментальні зупинки, повідомляє Дніпровська райадміністрація.

Зокрема, реконструкція стосується зупинок «проспект Алішера Навої» та «Авторинок» на бульварі Перова, а також «Автобусний парк» на вулиці Празькій.

«Наразі схеми ще тільки розробляються, потім їх будуть погоджувати і затверджувати. Тобто кінцевого варіанту ще немає», – повідомили «Хмарочосу» в Департаменті транспортної інфраструктури КМДА. Центр організації дорожнього руху має «у порядку експерименту» розробити та надати Дептрансу схеми руху до 26 квітня.

Та вже зараз РДА публікує опис зупинок, з якого виходить, що посадкові майданчики облаштують на підвищеннях з пандусами.

Так, на зупинках на бульварі Перова пропонується встановити направляючу пішохідну огорожу та острівець безпеки.

На вулиці Празькій зупинка передбачатиме відокремлені бордюром заввишки 20 см посадковий майданчик і зоні очікування; влаштування пандусу; нанесення експериментальної розмітки, яка буде позначати зону посадкового майданчика.

Також пропонують встановити панно, яке повідомлятиме пасажирам:

«Увага експеримент! Заборонено виходити на зону посадкового майданчика позначеного дорожнього розміткою (відобразити розмітку) до прибуття громадського транспорту».

Читайте також: Якими мають бути якісні зупинки громадського транспорту? Архітектор пояснює на прикладах

Нагадаємо, у 2019 році містяни почали звертати увагу на зупинки, розміщені на підвищенні з кількома сходинками.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button