Київські кур’єри Glovo вийшли на протест проти погіршення умов праці
З 26 квітня компанія планує скасувати оплату доїзду кур'єра до точки отримання замовлення.
З 26 квітня компанія планує скасувати оплату доїзду кур'єра до точки отримання замовлення.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
23 квітня кур’єри служби доставки їжі Glovo влаштували акцію протесту біля центрального офісу компанії в Києві. Вони протестували проти зміни правил оплати роботи, які вважають погіршенням умов праці.
З 26 квітня компанія планує скасувати оплату доїзду кур’єра до точки отримання замовлення. Залишать лише оплату відстані від ресторану до клієнта. У Дніпрі такі зміни вже набули чинності. Київські працівники запевняють, що досвід Дніпра показав, що за нової системи оплати праці кур’єри заробляють менше, а компанія – більше.
«Буває кілька замовлень за вечір, коли подача до ресторану може бути 5-10 кілометрів, якщо точка знаходиться у спальному районі. Для велокур’єра і для піших це взагалі нереально. Але хоча би платять шість гривень за кілометр. А зараз кажуть: ми вам так покращимо, що не будемо платити. Це фактично унеможливить роботу багатьох, особливо тих, хто працює не в центрі міста, де ресторанів дуже багато», – пояснює кур’єр Glovo, який побажав залишитися анонімним.
Він вважає, що, запроваджуючи будь-які нововведення, Glovo має рахуватися з інтересами працівників і «ставитися з якоюсь повагою».
«Розказують, що ми просто працюємо через додаток, фрілансери, – то це не так. Для того, щоб щось заробляти у Glovo, треба працювати багато годин. Більшість працює по 10-12 годин. Навіть зараз система оплати праці така, що за кілька годин ти нічого не заробиш. Тим паче, що ти платиш за користування платформою, й усі витрати: паливо, амортизація транспортного засобу – на тобі. Сама компанія каже: ми ні за що не відповідаємо», – зауважує кур’єр.
«Хмарочос» також звернувся за коментарем до Glovo. У компанії розповіли, що оплата праці кур’єрів не змінилася.
У 2019 році київські кур’єри Glovo протестували через запровадження нової системи нарахування бонусів. Кур’єри також незадоволені відсутністю лікарняних і страхування у випадках ДТП. Після загибелі одного з кур’єрів у Харкові Glovo заявила, що застрахувала життя і здоров’я працівників, підключених до платформи в Україні.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті