Київські кур’єри Glovo вийшли на протест проти погіршення умов праці
З 26 квітня компанія планує скасувати оплату доїзду кур'єра до точки отримання замовлення.
З 26 квітня компанія планує скасувати оплату доїзду кур'єра до точки отримання замовлення.
Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 292 днів. За цей час ми опублікували 26263 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
Стати членом Товариства | Хто ми такі?
Фото: Ігор Токовенко
23 квітня кур’єри служби доставки їжі Glovo влаштували акцію протесту біля центрального офісу компанії в Києві. Вони протестували проти зміни правил оплати роботи, які вважають погіршенням умов праці.
З 26 квітня компанія планує скасувати оплату доїзду кур’єра до точки отримання замовлення. Залишать лише оплату відстані від ресторану до клієнта. У Дніпрі такі зміни вже набули чинності. Київські працівники запевняють, що досвід Дніпра показав, що за нової системи оплати праці кур’єри заробляють менше, а компанія – більше.
Фото: Ігор Токовенко
«Буває кілька замовлень за вечір, коли подача до ресторану може бути 5-10 кілометрів, якщо точка знаходиться у спальному районі. Для велокур’єра і для піших це взагалі нереально. Але хоча би платять шість гривень за кілометр. А зараз кажуть: ми вам так покращимо, що не будемо платити. Це фактично унеможливить роботу багатьох, особливо тих, хто працює не в центрі міста, де ресторанів дуже багато», – пояснює кур’єр Glovo, який побажав залишитися анонімним.
Скріншот із відео Ігоря Токовенка
Він вважає, що, запроваджуючи будь-які нововведення, Glovo має рахуватися з інтересами працівників і «ставитися з якоюсь повагою».
«Розказують, що ми просто працюємо через додаток, фрілансери, – то це не так. Для того, щоб щось заробляти у Glovo, треба працювати багато годин. Більшість працює по 10-12 годин. Навіть зараз система оплати праці така, що за кілька годин ти нічого не заробиш. Тим паче, що ти платиш за користування платформою, й усі витрати: паливо, амортизація транспортного засобу – на тобі. Сама компанія каже: ми ні за що не відповідаємо», – зауважує кур’єр.
«Хмарочос» також звернувся за коментарем до Glovo. У компанії розповіли, що оплата праці кур’єрів не змінилася.
У 2019 році київські кур’єри Glovo протестували через запровадження нової системи нарахування бонусів. Кур’єри також незадоволені відсутністю лікарняних і страхування у випадках ДТП. Після загибелі одного з кур’єрів у Харкові Glovo заявила, що застрахувала життя і здоров’я працівників, підключених до платформи в Україні.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті