Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: Ігор Токовенко

23 квітня кур’єри служби доставки їжі Glovo влаштували акцію протесту біля центрального офісу компанії в Києві. Вони протестували проти зміни правил оплати роботи, які вважають погіршенням умов праці.

З 26 квітня компанія планує скасувати оплату доїзду кур’єра до точки отримання замовлення. Залишать лише оплату відстані від ресторану до клієнта. У Дніпрі такі зміни вже набули чинності. Київські працівники запевняють, що досвід Дніпра показав, що за нової системи оплати праці кур’єри заробляють менше, а компанія – більше.

Фото: Ігор Токовенко

«Буває кілька замовлень за вечір, коли подача до ресторану може бути 5-10 кілометрів, якщо точка знаходиться у спальному районі. Для велокур’єра і для піших це взагалі нереально. Але хоча би платять шість гривень за кілометр. А зараз кажуть: ми вам так покращимо, що не будемо платити. Це фактично унеможливить роботу багатьох, особливо тих, хто працює не в центрі міста, де ресторанів дуже багато», – пояснює кур’єр Glovo, який побажав залишитися анонімним.

Скріншот із відео Ігоря Токовенка

Він вважає, що, запроваджуючи будь-які нововведення, Glovo має рахуватися з інтересами працівників і «ставитися з якоюсь повагою».

«Розказують, що ми просто працюємо через додаток, фрілансери, – то це не так. Для того, щоб щось заробляти у Glovo, треба працювати багато годин. Більшість працює по 10-12 годин. Навіть зараз система оплати праці така, що за кілька годин ти нічого не заробиш. Тим паче, що ти платиш за користування платформою, й усі витрати: паливо, амортизація транспортного засобу – на тобі. Сама компанія каже: ми ні за що не відповідаємо», – зауважує кур’єр.

«Хмарочос» також звернувся за коментарем до Glovo. У компанії розповіли, що оплата праці кур’єрів не змінилася.

У 2019 році київські кур’єри Glovo протестували через запровадження нової системи нарахування бонусів. Кур’єри також незадоволені відсутністю лікарняних і страхування у випадках ДТП. Після загибелі одного з кур’єрів у Харкові Glovo заявила, що застрахувала життя і здоров’я працівників, підключених до платформи в Україні.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button