Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 279 днів. За цей час ми опублікували 23502 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: Kyiv.jets

Аеропорт «Київ» у 2023 році закриють на 8-9 місяців, щоб подовжити і посилити смугу. В ході робіт Жуляни отримають фактично нову смугу. Про це повідомив голова ради директорів підприємства Денис Костржевський, повідомляє Avianews.

Реконструкція смуги дозволить без обмежень приймати всі літаки базового лоукостера Wizz Air — Airbus A320 і A321. Через те, що останній тип літака не може літати в Жуляни з повним завантаженням, Wizz Air вирішив відкрити новий дальній рейс з Абу-Дабі в аеропорт Бориспіль.

У ході ремонту будівельники демонтують старе покриття з асфальту, посилять основу, а потім зведуть нове покриття з бетону, яке матиме міцність PCN 72. Довжину смуги в ході робіт хочуть збільшити на 460 метрів до 2770 метрів. Роботи включатимуть посилення покриття руліжних доріжок і перону зі стоянками для літаків, щоб їх могли використовувати більш важкі авіалайнери.

Також один з двох курсів смуги отримає інструментальну систему посадки ILS категорії II ICAO. Це дозволить літакам сідати в «Київ» при видимості не менше 350 метрів. Зараз в аеропорту працює ILS категорії I ICAO. В результаті польоти припиняються, коли видимість впаде менш як на 800 метрів.

У 2021 році аеропорт хоче визначити проєктувальника робіт, у 2022 році провести посилення поверхні аеродромних покриттів без припинення польотів, а у 2023 році приступити до робіт на смузі із закриттям аеродрому на приймання літаків. Приблизна вартість робіт з оновлення аеродрому може коштувати до п’яти мільярдів гривень.

У червні 2020 року керівництво аеропорту вирішило скоротити половину своїх співробітників для порятунку підприємства від банкрутства. У лютому 2021 року мер Києва Віталій Кличко підписав розпорядження КМДА про реконструкцію у 2021-2025 роках аеродрому.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button