Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: Ricardo Isotton / Unsplash

Мерка Парижа Анн Ідальґо анонсувала закриття частини центру французької столиці для автомобілів у 2022 році. Незабаром почнуться громадські обговорення, повідомляє Bloomberg CityLab.

Зона охоплюватиме площу приблизно в 14 квадратних кілометрів, розташовану в 1-7 округах Парижа – в межах бульвару Сен-Дені, площі Бастилії, бульвару Сен-Жермен і площі Згоди. Сюди не входять, зокрема, Єлисейські поля, Марсове поле з Ейфелевою вежею та центр шопінгу біля Опера Ґарньє.

Однак і ця зона є значною територією з туристичними пам’ятками (Лувр, сади Тюїльрі, Нотр-Дам тощо), ресторанами й крамницями. Більш того, у мерії не виключають, що зону згодом розширять.

Зона обмеження транзитного руху. Зображення: Paris.fr

Під заборону не підпадатимуть автівки людей, які живуть у цій зоні, а також людей з інвалідністю, служби доставки й, звісно, громадський транспорт. Натомість проїхати транзитом крізь центр міста вже не вдасться. Зараз транзитний рух становить приблизно 55% від усього трафіку в цій зоні. У мерії зауважують, що більшість таких транзитних поїздок крізь центр легко можна замінити поїздками громадським транспортом.

Обмеження на рух автомобілів допоможе зменшити забруднення повітря та шумове забруднення, звільнити більше місця для дерев, велосипедних доріжок і тротуарів.

Така заборона є логічним кроком з огляду на міську політику адміністрації Анн Ідальґо. У Парижі вже заборонили дизельні автомобілі, зробили набережну Сени пішохідною, обмежили автомобільний рух на низці вулиць і забрали низку парковок під озеленення. У мерії також планують реконструювати Єлисейські поля, удвічі зменшивши простір для автомобілів.

Читайте також: Як змінився Париж за шість років мерства Анн Ідальго?

Цей матеріал не вийшов би без підтримки членів нашого Товариства.
Зараз для сталої роботи видання ми шукаємо 1000 нових учасників спільноти, а в обмін на вашу участь пропонуємо цікаві бонуси!
всього від 100 грн/місяць!

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button