Як змінився Париж за шість років мерства Анн Ідальго?
Муніципалітет столиці Франції провадить політику, яка заохочує велосипедний і пішохідний рух та ускладнює пересування на автомобілі.
Муніципалітет столиці Франції провадить політику, яка заохочує велосипедний і пішохідний рух та ускладнює пересування на автомобілі.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 278 днів. За цей час ми опублікували 23497 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Анн Ідальго – перша жінка на посаді мера Парижа за всю історію міста – була переобрана головою столиці Франції 28 червня. За неї у першому турі проголосували понад 50% виборців. Time згадує, чого їй вдалося досягти за попередній шестирічний термін.
Екологічність і сталий розвиток міст набувають щобільшого значення. Адже саме міста, займаючи лише 2% площі землі, споживають 78% світової енергії та виробляють 60% від усієї кількості вуглецю, згідно з даними ООН. Політика мерії Парижа свідчить про усвідомлення цієї відповідальності.
Так, Ідальго створила майже 1400 кілометрів велодоріжок, і в планах – розширювати веломережу надалі. Разом із тим вона прибрала тисячі паркомісць і повністю закрила для автомобільного руху кілька важливих доріг.
З 2024 року у Парижі буде заборонено рух дизельних автомобілів.
У місті створили мапу енергоеефективності будинків і вже модернізували близько 50 тисяч із них.
Ідальго зробила низку бюрократизованих будівельних норм гнучкішими, наприклад, дозволивши жителям садити дерева на своїх подвір’ях – раніше для цього потрібно було отримати купу дозволів.
Під час пандемії коронавірусу Ідальго скористалася моментом, аби принагідно облаштувати у Парижі ще 50 кілометрів велосмуг, які стали називати коронавелодоріжками.
Коли у середині травня місто почало виходити з локдауну, парижани виявили, що вже не можна проїхати на автомобілі, наприклад, вулицею Ріволі, яка простягається від парку Тюїльрі до площі Бастилії. Цей маршрут пролягає й повз Отель-де-Віль, де базується муніципалітет.
«Я часто їжджу на велосипеді з дому на роботу в адміністрації, і там немає машин, лише велосипеди та пішоходи. Раптом там утворився такий тихий простір», – зазначає Ідальго.
Ідея, яку її команда планує втілювати надалі, – концепція «15-хвилинного міста». Передбачається, що інфраструктура – громадський транспорт, магазини та школи – має бути у 15-хвилинній пішій доступності від дому.
Ідальго також має плани трансформації міста до Олімпійських ігор, які пройдуть у Парижі у липні 2024 року. Басейни, які облаштують біля берегів Сени, функціонуватимуть і після завершення Ігор як громадські локації, а сама очищена річка стане придатною для купання.
На департамент Сена-Сен-Дені, що прилягає до Парижа і є одним із найбідніших зон Франції, очікує будівельний бум: там планують звести екологічне Олімпійське містечко та аквацентр. Також розширюватимуть мережу швидкісного електротранспорту.
При цьому Ідальго розірвала спонсорську угоду на 100 мільйонів євро з нафтогазовою компанію Total та взагалі відмовилася від підтримки Олімпійських ігор з боку компаній, які займаються вуглеводневою енергетикою.
Звісно, не всі парижани підтримують політику Ідальго. Наступного дня після зустрічі з нею авторки Time тисячі водіїв Uber та приватних сервісів таксі влаштували акцію протесту проти антиавтомобільної програми муніципалітету.
Читайте також: Біля визначних пам’яток Парижа висадять сади й гаї
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті