Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 280 днів. За цей час ми опублікували 23517 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: facebook.com/kyivcity.gov.ua

Міський голова Віталій Кличко заявив в ефірі телеканалу Україна 24, що собівартість проїзду в громадському транспорті Києва становить 15 гривень.

Раніше директор А+С Україна Дмитро Беспалов висловив думку, що підвищення вартості проїзду таки відбудеться – до 12-15 гривень. Київський метрополітен та Київпастранс називали «економічно обґрунтованими» тарифами 25 гривень за квиток у наземному транспорті та 21 гривні за квиток у підземці. На думку Беспалова, ці цифри – типовий елемент торгу.

Зазначимо, що комунальні перевізники називали іншу собівартість перевезення пасажирів, відмінну від озвученої Кличком – 20,50 гривні у наземному транспорті, 20 гривень у метро.

«У Києві серйозні виклики стосовно транспорту, тому що він у нас дотаційний. Щоб він виходив в нуль… ми з бюджету Києва сплачуємо ще більше ніж два мільярди гривень щороку», – нарікає Кличко.

Зазначимо, що у всіх містах із розвиненим і якісним громадським транспортом він є дотаційним. Приклад комерційно рентабельного транспорту – київські маршрутки.

«Сьогодні, якщо на багато поїздок купуєш квиток – це шість гривень за поїздку. Якщо в лоб купуєш (разовий квиток – ред.) – це вісім гривень», – міський голова звертає увагу на чинні тарифи.

Гнучка тарифна сітка властива транспортним системам європейських міст – таким чином містян заохочують користуватися громадським транспортом. Вартість проїзду зазвичай здається високою туристам, які купують разові квитки або квитки на кілька днів. Натомість місячні, квартальні й річні абонементи в деяких містах Європи виявляються навіть дешевшими, ніж у Києві.

Кличко також поскаржився на те, що уряд не хоче компенсувати проїзд пільговиків у Києві. «Без цього ми виживаємо складно… Це не для себе – для громади», – зазначає мер.

Читайте також: 5 причин, чому підвищення цін на громадський транспорт – це погана ідея

Нагадаємо, на початок 2021 року рівень автомобілізації в Києві вперше перевищив позначку 400 автомобілів на тисячу мешканців. При цьому українці користуються переважно вживаними автівками – у 2020 році частка придбаних вживаних автомобілів становила 80%. При цьому рівень автомобілекористування в Києві традиційно високий – власник автівки здійснює нею поїздку у 88% випадках. За результатами моніторингу TomTom у 2020 році Київ посів сьому сходинку в рейтингу міст із найбільшими заторами.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button