Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 297 днів. За цей час ми опублікували 23637 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: kyivcity.gov.ua

КМДА оголосила конкурс на перевезення пасажирів для приватних перевізників. Для участі в конкурсі перевізники мають подати автобуси із загальною пасажиромісткістю не менше 50 місць, які відповідають екологічним вимогам стандарту Євро-5. Про це повідомив заступник голови КМДА Костянтин Усов. Проте вже на багатьох маршрутах міста курсують автобуси, що відповідають вимогам конкурсу.

За його словами, місто посилює вимоги до перевізників – «оголошує про новий стандарт маршрутних перевезень». Серед нових умов – забезпечення більшої доступності для маломобільних пасажирів та людей із інвалідністю, заборона звукового та візуального забруднення, наявність не менше п’яти спеціальних кнопок зупинки на вимогу, обладнання салону кондиціонерами, системами обігріву та додатковим простором для перевезення щонайменше одного крісла колісного чи дитячого візка або велосипеда.

Автобуси мають бути оснащені системою автоматичного оголошення зупинок українською та англійською мовами. Воно дублюватиметься на електронному табло всередині та зовні салону автобуса. Салони також будуть обладнані валідаторами для е-квитка та GPS-системами.

Також у кожному салоні має бути розміщений інформаційний стенд затвердженого містом зразка. На ньому буде велике фото водія, номер автобуса, а також інша інформація щодо перевізника та контактів для зворотного зв’язку. Інформація буде продубльована англійською.

Найбільш істотними нововведеннями конкурсу, вважають у КМДА, є зобов‘язання перевізників облаштувати автобуси GPS та валідаторами електронного квитка.

На багатьох маршрутах міста вже курсують автобуси, що відповідають вимогам конкурсу. Це – наприклад, автобуси Ataman А092H6 чернігівського виробництва. Саме вони мають місткість 49-52 пасажири, низькопідлоговий задній майданчик з місцем для візка, двигун стандарту Євро-5. Як опцію, завод-виробник може оснастити автобуси системою кондиціонування, системами звукового та візуального оповіщення.

Минулого тижня міський голова Віталій Кличко заявив, що у комунальному громадському транспорті незабаром відбудеться підвищення цін до 15 гривень за одну поїздку. Ми розповідали, чому це – погана ідея.

Нагадаємо, що «Хмарочос» вже неодноразово писав про те, як має виглядати по-справжньому комфортний громадський транспорт для Києва і що для цього потрібно.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button