Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 318 днів. За цей час ми опублікували 26449 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: facebook.com/silpo

Fozzy Group відкрив центр штучного інтелекту та інновацій «Лабораторія Зі» для розробки магазину майбутнього, що охоплює електронну комерцію і торгові об’єкти. Також центр створюватиме нові рішення для торговельних мереж, логістики та ресторанного бізнесу, пише AIN.ua.

У лабораторії проводять експерименти зі штучним інтелектом, надточними нейронними мережами, машинним навчанням, технологіями, а також з використанням інтернету речей. «Лабораторія Зі» розроблятиме дата-сайєнс алгоритми, які здатні безпосередньо управляти процесами в магазинах.

У Fozzy Group вже використовують big data і частково штучний інтелект. Керівник лабораторії Андрій Янбухтін зазначає, що завдяки технологіям виходить перекладати в цифру або автоматизувати рутинні завдання. Попри це лише до 10% експериментів продовжаться як повноцінні проєкти та будуть реалізовані.

Fozzy Group – одна з найбільших торгово-промислових груп України. Її бізнес-інтереси охоплюють ритейл, виробництво продуктів харчування, банківську справу, ІТ, логістичний, туристичний і ресторанний бізнеси. У Fozzy Group входять «Сільпо», «Фора», Fozzy і сервіс доставки Justin.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button