Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: facebook.com/silpo

Fozzy Group відкрив центр штучного інтелекту та інновацій «Лабораторія Зі» для розробки магазину майбутнього, що охоплює електронну комерцію і торгові об’єкти. Також центр створюватиме нові рішення для торговельних мереж, логістики та ресторанного бізнесу, пише AIN.ua.

У лабораторії проводять експерименти зі штучним інтелектом, надточними нейронними мережами, машинним навчанням, технологіями, а також з використанням інтернету речей. «Лабораторія Зі» розроблятиме дата-сайєнс алгоритми, які здатні безпосередньо управляти процесами в магазинах.

У Fozzy Group вже використовують big data і частково штучний інтелект. Керівник лабораторії Андрій Янбухтін зазначає, що завдяки технологіям виходить перекладати в цифру або автоматизувати рутинні завдання. Попри це лише до 10% експериментів продовжаться як повноцінні проєкти та будуть реалізовані.

Fozzy Group – одна з найбільших торгово-промислових груп України. Її бізнес-інтереси охоплюють ритейл, виробництво продуктів харчування, банківську справу, ІТ, логістичний, туристичний і ресторанний бізнеси. У Fozzy Group входять «Сільпо», «Фора», Fozzy і сервіс доставки Justin.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button