Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24980 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Зображення: Correos

25 травня пошта Іспанії випустила набір поштових марок до річниці смерті Джорджа Флойда – події, яка стала стартом для антирасистських протестів Black Lives Matter. В Іспанії хотіли як краще, але «марки рівності» вже назвали «повною катастрофою».

Чотири марки зображають палітру кольорів шкіри, де на найдешевшій марці зображено чорну шкіру, й вартість зростає пропорційно до світлішання шкіри. Так, найтемніша марка коштує 0,70 євро, а найбіліша – 1,60 євро.

Correos, національна поштова компанія, пояснює, що прагнула заохотити людей частіше користуватися чорними марками, бо дешевші використовують частіше. Більш того, запевняють, що це такий навмисний хід – показати несправедливу реальність, в якій людина з темнішою шкірою «вартує» менше.

Але набір марок викликав хвилю критики. «Кампанія, яка розлючує тих, кого покликана захищати, – завжди провальна. Коли йдеться про боротьбу з расизмом, то іронія і двозначність не працюють», – пояснює історик Антумі Тоасіє.

«Цей меседж – повна катастрофа. Зрештою, ідея, закладена в антирасистську кампанію, виявилася відверто расистською», – цитує The Telegraph публіциста Моха Гереу.

При цьому в Correos заявили виданню, що партія вже закінчилася завдяки великому попиту.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button