Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 282 днів. За цей час ми опублікували 23527 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: Гліб Антоненко

Київрада передала на баланс комунальників Оболонського району автомобільну дорогу у парку «Наталка». Депутати сьогодні розглядали відповідний проєкт рішення.

Йдеться про 425-метрову дорогу, яка перетинає парк, від шлагбаума до Дніпра. Зараз вона є безгосподарною й ніким не утримується. У пояснювальній записці до проєкту необхідність передачі дороги на баланс ШЕУ Оболонського району обґрунтовувалась її незадовільним станом, що «викликає обурення мешканців району».

Ділянку на Оболоні буде передано до комунальної власності територіальної громади міста Києва, з метою ремонту, прибирання та утримання в цілому. Обіцяють, що проїзд уздовж парку «Наталка» від шлагбаума до річки Дніпро залишатиметься в обмеженому доступі.

Фото: Olena Shuliak

У той час депутат Київради Богдан Чорній, який подав проєкт на розгляд, заявив про облаштування проїзду спецтехніки. У коментарях до допису нардепки «Слуги народу» Олени Шуляк він показав звернення ШЕУ, в якому підрозділ Київавтодору просить передати їм дорогу для ремонту і проїзду великогабаритної спецтехніки. Цю необхідність пояснюють появою моста на Оболонський острів, що його в майбутньому обслуговуватиме «Київшляхміст».

Пішохідний міст на Оболонський острів почали будувати восени 2020 року. Конструкцію у вигляді хвилі розробила компанія архітектора Андрія Миргородського. Проєкт також передбачає створення на Оболонському острові розважального парку.

 

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button