Київзеленбуд відмовляється пояснювати стосунки з фірмою, що опікується Співочим полем
Протягом останніх років комунальне Співоче поле перетворилося на закриту територію з платним входом.
Протягом останніх років комунальне Співоче поле перетворилося на закриту територію з платним входом.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24981 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Київзеленбуд відмовляється надавати інформацію про співпрацю з приватною фірмою, яка є оператором Співочого поля – комунального парку на Печерську. Так само не можуть пояснити цю ситуацію в управлінні екології і природних ресурсів КМДА, повідомляє DoZorro.
Традицію влаштовувати виставки квітів на Співочому полі започаткували ще за керівництва Олександра Попова у 2011 році. Київзеленбуд висаджує квіткові композиції по кілька разів на рік. З часом комунальники огородили територію Співочого поля, нібито «з метою збереження квіткових композицій». Це перекрило частину наскрізних прогулянкових маршрутів, які сполучають нижню частину Печерського ландшафтного парку, територію музею Другої світової та інші ділянки парку.
Вхід на Співоче поле – платний, коштує 100 гривень для дорослих. Натовпи відвідувачів сплачують також за фудзони та дитячі розваги. Крім квіткових виставок тут проводять платні концерти, фестивалі, зйомки реклами тощо.
Співоче поле перебуває на балансі КП УЗН Печерського району. Парк обслуговується силами й коштом комунальників: ремонти, енергопостачання, прибирання тощо. Комунальники також висаджують квіти для виставок. Водночас протягом двох років оператором Співочого поля та виставок квітів є приватна фірма Grand Event.
У Київзеленбуді відмовилися відмовилася надсилати документи, які регулюють господарські відносини з фірмою-оператором. «До створення виставки не залучені бюджетні кошти, тому, згідно з законом, не зобов’язані надавати відповідну інформацію», – відповіли в підприємстві. А в Grand Event запевняють, що купують і висаджують квіти для виставок власним коштом.
«Можливо, КП дійсно не залучає бюджетні кошти на закупівлі для виставки. Але ж абсолютно всі її складові, окрім сервісних функцій, створені з використанням комунального майна і силами працівників об’єднання підприємств, які створило місто», – розмірковує журналістка Леся Падалка.
Керівник управління екології і природних ресурсів КМДА Олександр Возний також не зміг надати відповіді щодо господарських відносин на Співочому полі. Він посилався на те, що нещодавно обіймає посаду (з 11 лютого) і ще не мав часу розібратися з цим питанням.
Журналісти підрахували, що, наприклад, лише цибулини для цьогорічної виставки тюльпанів на Співочому полі могли коштувати 1,3 мільйона гривень. Але перевірити, чи придбано їх за бюджетні чи за приватні кошти, неможливо.
Леся Падалка порівнює Співоче поле з Добропарком – приватним дендропарком, який відкрили торік під Києвом. Вхід у Добропарк коштує 150 гривень, в той час, як і земля, і працівники, і техніка, й електроенергія – все приватне.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті