Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 305 днів. За цей час ми опублікували 26351 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: Okai Vehicles/unsplash.com

У Верховну Раду внесли законопроєкти №5731 та №5732, які встановлюють основні правила дорожнього руху для самобалансуючих транспортних засобів обладнаних електродвигунами.

Проєкт №5731 пропонує заборонити користуватися електросамокатами, моноколесами, гіроскутерами на проїзних частинах доріг, вулиць та узбіч, особам, які досягли 16 років.

Особи, які рухаються на такому транспорту, мають право їздити по виділених велосипедних доріжках, а в разі їх відсутності – по краю проїзної частини дороги, вулиці чи узбіччю.

Особи, які рухаються на самобалансуючих транспортних засобах обладнаних електродвигунами, зобов’язані:

  • використовувати технічно справний та належним чином обладнаний транспорт;
  • перебувати в застебнутому мотошоломі;
  • не перевозити вантажі, що заважають керуванню;
  • не перевозити пасажирів.

Електросамокати, моноколеса, гіроскутери повинні бути обладнані світловідбивними пристроями, а під час руху в темний час доби – зовнішніми світловими приладами.

Проєкт №5732 пропонує в питаннях штрафів прирівняти водіїв персонального електротранспорту до пішоходів, велосипедистів та осіб, які керують гужовим транспортом. Таким чином, для них почнуть діяти наступні штрафи:

  • Порушення ПДР – 340 гривень;
  • Порушення ПДР в стані сп’яніння – 680 гривень;
  • Створення аварійної ситуації – 850 гривень або громадські роботи на строк від 20 до 40 годин.

За останній рік у місті стрімко збільшується кількість сервісів з прокату легкого персонального транспорту. Зараз вулицями міста їздить майже чотири тисячі прокатних електросамокатів, і до кінця року очікується до семи. Ми писали, що загалом у Києві близько трьох з половиною тисяч орендних самокатів. Водночас Віталій Селик, голова «Рада з урбаністики Києва», наводить дещо вищі показники – до чотирьох з половиною тисяч.

У червні КМДА та всі оператори послуг прокату електросамокатів міста підписали меморандум про співпрацю, який регулює їх безпечне використання в місті. Зокрема, компанії зобов’язали знизити швидкість електросамокатів до 20 км/год, а в окремих пішохідних зонах до 14 км/год, облаштувати стоянки для самокатів із розміткою та запровадити зони, де буде заборонено залишати самокати.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button