У Раду внесли законопроєкти, які вводять правила та штрафи для електросамокатників
Запропоновані нововведення також регулюватимуть використання моноколіс та гіроскутерів.
Запропоновані нововведення також регулюватимуть використання моноколіс та гіроскутерів.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
У Верховну Раду внесли законопроєкти №5731 та №5732, які встановлюють основні правила дорожнього руху для самобалансуючих транспортних засобів обладнаних електродвигунами.
Проєкт №5731 пропонує заборонити користуватися електросамокатами, моноколесами, гіроскутерами на проїзних частинах доріг, вулиць та узбіч, особам, які досягли 16 років.
Особи, які рухаються на такому транспорту, мають право їздити по виділених велосипедних доріжках, а в разі їх відсутності – по краю проїзної частини дороги, вулиці чи узбіччю.
Особи, які рухаються на самобалансуючих транспортних засобах обладнаних електродвигунами, зобов’язані:
Електросамокати, моноколеса, гіроскутери повинні бути обладнані світловідбивними пристроями, а під час руху в темний час доби – зовнішніми світловими приладами.
Проєкт №5732 пропонує в питаннях штрафів прирівняти водіїв персонального електротранспорту до пішоходів, велосипедистів та осіб, які керують гужовим транспортом. Таким чином, для них почнуть діяти наступні штрафи:
За останній рік у місті стрімко збільшується кількість сервісів з прокату легкого персонального транспорту. Зараз вулицями міста їздить майже чотири тисячі прокатних електросамокатів, і до кінця року очікується до семи. Ми писали, що загалом у Києві близько трьох з половиною тисяч орендних самокатів. Водночас Віталій Селик, голова «Рада з урбаністики Києва», наводить дещо вищі показники – до чотирьох з половиною тисяч.
У червні КМДА та всі оператори послуг прокату електросамокатів міста підписали меморандум про співпрацю, який регулює їх безпечне використання в місті. Зокрема, компанії зобов’язали знизити швидкість електросамокатів до 20 км/год, а в окремих пішохідних зонах до 14 км/год, облаштувати стоянки для самокатів із розміткою та запровадити зони, де буде заборонено залишати самокати.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті