Наземним переходом на Хрещатику користуються вп‘ятеро частіше за підземний
За п’ять циклів перемикання світлофорів підземним переходом скористувались 99 пішоходів, наземним – 520.
За п’ять циклів перемикання світлофорів підземним переходом скористувались 99 пішоходів, наземним – 520.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Наземним переходом на Хрещатику біля ЦУМа користуються вп’ятеро більше людей, ніж підземним. Про це йдеться в експерименті, який провів киянин Олександр Гречко.
Створення наземного переходу критикували водії, мовляв, це посилить затори. Однак за даними Центру організації дорожнього руху, пропускна спроможність вулиці навпаки виросла.
Перетин Хрещатику підземним переходом займає одну хвилину, наземним (з перетином дороги двічі та очікування зеленого сигналу світлофору) – дві. За п’ять циклів перемикання світлофорів, підземним переходом скористувались 99 пішоходів, а наземним – 520.
Минулого року біля ЦУМу почав працювати підземний перехід, який був закритий на реконструкцію в 2016 році. Підземний перехід на Хрещатику перекрили у 2016 році, після чого у квітні 2017 року там облаштували перший наземний перехід на центральній вулиці Києва.
Також там встановили знімний острівець безпеки. Його реалізували завдяки проєкту Громадського бюджету Urban Crew, який переміг у 2017 році.
Зараз у КМДА обіцяють облаштувати наземні переходи на «Арсенальній» та «Університеті». Проєкт облаштування переходу від метро «Університет» через бульвар Шевченка став переможцем ГБ у вересні 2019 року.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті