Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 11 років та 27 днів. За цей час ми опублікували 26916 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: unsplash.com

Експерти прогнозують, що до 2040 року на електрокари припадатиме дві третини продажів всіх автомобілів у світі. Про це повідомляють аналітики BloombergNEF.

У найближчі 20 років продажі електромобілів різко зростуть – з трьох мільйонів в 2020 році до 66 мільйонів в 2040 році. Найбільше приватний електротранспорт домінуватиме в Європі та Китаї. Водночас автомобілі з двигунами внутрішнього згоряння, на думку аналітиків, вже досягли піку своїх продажів, і їх кількість буде зменшуватися.

Аналітики BloombergNEF зазначають, що розвиток електромобілів прискорюється завдяки покращенню характеристик акумуляторів і їх вартості, збільшенню кількості пунктів зарядки і державній політиці, яка стимулює відмовлятися від авто з ДВЗ.

Читайте також: Як переробляють старі батареї від електромобілів і чому це є проблемою?

Деякі експерти припускають, що електромобілі не набагато екологічніші за авто з двигунами внутрішнього згоряння. Проте у новому дослідженні йдеться, що протягом всього життєвого циклу електромобіля виділяється менше парникових газів, ніж в авто з ДВЗ.

Даний медіа проєкт став можливим завдяки підтримці американського народу через Агентство США з міжнародного розвитку, наданій через USAID Проєкт енергетичної безпеки (ПЕБ). Грантоотримувач Проєкту - Журнал Хмарочос несе повну відповідальність за зміст публікацій, який не обов`язково відображає позицію USAID або Уряду Сполучених Штатів Америки.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button