Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 292 днів. За цей час ми опублікували 23602 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Усі фото: flutwein.de

У Німеччині запустили кампанію Flutwein для підтримки виноробів, що постраждали від повені в середині липня, – продають вцілілі після стихійного лиха пляшки, вкриті брудом, повідомляє DW.

Економіка долини річки Ар переважно спирається на виноробство і пов’язаний із вином туризм. Повінь завдала місцевим бізнесам нищівного удару, вода затопила льохи з пляшками. Більшість виноробів не мають страхування на такі випадки. Крім того, сильно постраждала й інфраструктура регіону – зруйновано дороги, мости, електропостачання й водопостачання. Загалом липнева повінь у західній Німеччині забрала життя майже 60 людей.

Винороб Бенно Гіллес із родиною рятувався на горищі будинку та спостерігав, як вода затоплює його господарство. Він втратив 10 тисяч пляшок, обладнання та пів гектара виноградників. «Я винороб із 40-річним стажем. Це бізнес, яким наша родина займалася три покоління, і за кілька годин все це зникло», – розповідає він. Однак у нього лишилося кілька тисяч брудних пляшок вина.

Тож близько 50 виноробів об’єдналися й вирішили продавати онлайн таке вино, обліплене мулом, – в тому ж стані, в якому дістали його з затоплених льохів. Вміст досліджували у лабораторії й дійшли висновку, що вино не постраждало.

На сайті продають як окремі пляшки, так і набори вин – загалом тисячу відібраних пляшок, кожна з яких пронумерована. Покупці зможуть отримати придбані вина після завершення кампанії, після першого вересня. На сайті попереджають, що через проблеми з інфраструктурою деякі замовлення можуть затриматися до кінця року.

За два тижні завдяки кампанії Flutwein винороби долини Ар змогли зібрати понад 2,8 мільйона євро.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button