З 2022 року пасажирськими перевезеннями Укрзалізниці керуватимуть фахівці Deutsche Bahn
Пасажирські та вантажні перевезення планують фінансувати окремо.
Пасажирські та вантажні перевезення планують фінансувати окремо.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Укрзалізниця та Deutsche Bahn Engineering & Consulting уклали договір про консультування у сфері пасажирських перевезень, повідомляє Міністерство інфраструктури.
Йдеться про налагодження планування та розвитку пасажирських залізничних перевезень, оптимізацію закупівель та оновлення рухомого складу. Зокрема, німецька компанія допоможе Укрзалізниці відділити пасажирські перевезення від вантажних.
Консалтинг є першим етапом співпраці, який планують втілити до кінця 2021 року. На другому етапі Укрзалізниця залучить команду менеджерів з Deutsche Bahn для безпосереднього управління пасажирськими перевезеннями вже у 2022 році. Міністр інфраструктури Олександр Кубраков заявив, що йдеться про «передачу в управління пасажирських перевезень Укрзалізниці DB Consulting».
«Маємо змінити багаторічну практику, коли пасажирські перевезення фінансуються за рахунок вантажних. Це окремі напрямки бізнесу нашої компанії, які мають обліковуватись і фінансуватись окремо», – зазначив в.о. голови правління Укрзалізниці Олександр Камишін.
Цьогоріч держава вперше фінансує залізничні пасажирські перевезення.
«Той шлях, на який зараз стала Укрзалізниця, Німеччина пройшла близько 10 років тому», – зауважує Рональд Пофалла, член Ради директорів DB з питань інфраструктури.
Крім того, експерти Deutsche Bahn мають визначити обсяги перевезень та орієнтовну потребу Укрзалізниці в капітальних інвестиціях на оновлення рухомого складу для використання в моделі суспільно важливих перевезень (PSO).
Вони також оцінять перспективи закупівлі та виробництва пасажирського рухомого складу: регіональних електропоїздів, дизель-поїздів, вагонів для нічних поїздів.
Міністерство інфраструктури підписало меморандум з німецькою компанією Deutsche Bahn, найбільшим залізничним оператором Німеччини, у січні 2020 року. Тодішній прем’єр-міністр Олексій Гончарук заявляв: «Ми хочемо віддати німцям на 10 років в управління залізницю». У Deutsche Bahn уточнювали, що йдеться про консультації, а не про контроль над Укрзалізницею.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті