Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 297 днів. За цей час ми опублікували 23640 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: unsplash.com

Власник електромобіля Tesla протестував нелегальну бета-версію програмного забезпечення Tesla Full Self-Driving, яка дозволяє вмикати функцію самокерування на електромобілях, на київських дорогах. Про це пише видання Electrek.

Поки Tesla проводить випробування системи Full Self-Driving всередині компанії. Офіційний випуск ПЗ планують в кінці вересня. Хакери злили дане ПЗ в мережу, і його можуть встановити всі бажаючі. Видання із посиланням на власні джерела повідомляє, що в компанії досі не знали про витік даних.

Зараз офіційно за функцію Autopilot при покупці автомобіля Tesla потрібно заплатити додатково десять тисяч доларів. Ця функція, яка не є повноцінним «автопілотом», працює поки лише в США, адже в інших країнах відрізняються розмітка і дорожні знаки. Нагадаємо, що у Сполучених Штатах розслідують функції Autopilot Tesla після низки аварій з іншими автівками.

Самокерована автівка в Києві проїхала від червоного корпусу інституту Шевченка на вулиці Володимирській до Львівської площі. Система розпізнавала сигнали світлофора, дорожню розмітку, повороти на перехрестях і маневри із зустрічними автомобілями. Також автопілот на основі нейронних мереж сам почав створювати розмітку, яку не бачать камери, орієнтуючись по карті.

У минулому році в Харкові протестували автопілот. Тоді поліцейські зупинили Tesla, але не знали кого звинувати у перевищенні швидкості, адже чоловік сидів на задньому сидінні авто.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button