Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 277 днів. За цей час ми опублікували 23486 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах


Компанія прокатних електросамокатів Vzhooh у вересні покинула Київ. Сервіс з’явився у місті в червні цього року.

Заступник голови КМДА Костянтин Усов вважає, що ймовірними причинами стали конкуренція і високий рівень вандалізму. Чиновник зазначає, що в місті щодня фіксують десятки зламаних, втоплених і викрадених електросамокатів.

Сервіс перевіз самокати до Рівного та Луцька, де цей бренд тепер перший і поки єдиний.

Сьогодні на вулицях Києва продовжують діяти понад чотири тисячі електросамокатів від шести операторів. Всі компанії нещодавно забезпечили програмне зниження максимальної швидкості до 20 кілометрів на годину. З них чотири оператори вже запровадили зони обмеження швидкості до 14 км/год та зони повної заборони руху.

За меморандумом, який набув чинності з 24 червня, оператори беруть на себе зобов’язання облаштувати стоянки для самокатів із розміткою у визначених місцях; запровадити зони, де буде заборонено залишати самокати; запровадити спеціальний перелік зон, де самокат автоматично вимикатиметься; забезпечувати користувачів страховкою на суму від 100 тисяч гривень тощо.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button