Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 297 днів. За цей час ми опублікували 23640 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: unsplash.com

У лютому в американському штаті Техас власник електромобіля Tesla Model X в стані алкогольного сп’яніння сів за кермо, перед цим активувавши автопілот. По дорозі авто зіткнулось із припаркованим автомобілем поліції. Тепер поліцейські хочуть отримати компенсацію збитків від Tesla, пише видання Electrek.

П’ятеро поліцейських посилаються на розслідування NHTSA. Його метою є визнати дефектною роботу бортових систем електромобілів Tesla в умовах наближення до авто спецслужб з увімкненими проблисковими маячками в умовах обмеженої видимості.

Нещодавно Tesla додала в програмне забезпечення електромобілів Model 3 і Model Y функцію автоматичного уповільнення при наближенні до припаркованих авто з увімкненими мигалками.

Сума позову може варіюватися в межах від мільйона до 20 мільйонів доларів. Слідство встановило, що в момент зіткнення функція Autopilot була активна, а водій мав ознаки сп’яніння.

Водночас експерти впевнені, що у поліцейських немає вагомих аргументів проти Tesla у цьому позові. Зокрема, компанія дає зрозуміти водіям, що вони несуть відповідальність за свій автомобіль в будь-який час, і їм потрібно тримати руки на кермі та бути готовими брати на себе управління.

З 2018 року трапилося 11 зіткнень автомобілів Tesla на автопілоті й автомобілів екстрених служб, припаркованих на місцях надзвичайних подій. Внаслідок таких ДТП 17 осіб було травмовано та одна людина загинула. У 2019 році в Індіані Tesla Model 3 врізалася в пожежну машину, загинув пасажир Тесли.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button