Кличко підписав зміни до розпорядження про метро на Троєщину. Про що йдеться?
Поки що всі роботи в цьому напрямку пов'язані з будівництвом Подільсько-Воскресенського мосту.
Поки що всі роботи в цьому напрямку пов'язані з будівництвом Подільсько-Воскресенського мосту.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 275 днів. За цей час ми опублікували 23479 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Міський голова Віталій Кличко підписав зміни до розпорядження КМДА від 2004 року про будівництво метро на Троєщину.
У новій редакції йдеться про п’ять етапів будівництва Подільсько-Вигурівської лінії метрополітену:
З цього приводу пресслужба КМДА оголосила про початок підготовки до будівництва четвертої гілки метро, яка поєднає Кільцеву дорогу з Троєщиною. Йдеться про будівництво Подільсько-Воскресенського мосту, нижнім ярусом якого проходитимуть колії метро. Далі на лівому березі метро планують пустити під землею.
У КМДА заявляють, що під час спорудження мосту вже практично побудовано в основних конструкціях станції «Суднобудівна», «Труханів острів» і «Затока Десенка». Зараз будують два тунелі для майбутньої станції мілкого залягання «Райдужна».
Це, власне, не новина, адже, наприклад, у березні заступник міністра фінансів Олександр Кава зазначав, що у конструкції моста вже фактично побудовано три згадані станції метро («Суднобудівна», «Труханів острів» і «Затока Десенка»). За його прогнозом, першу ділянку можна запустити до 2024 року.
Транспортні експерти, однак, наголошують, що ділянка до станції «Райдужна» не надто покращить транспортне сполучення: лінія не дотягуватиметься власне до Троєщини. Жителів мікрорайону слід буде підвозити до метро автобусами та маршрутками.
Раніше Світовий банк пропонував допомогти з проєктуванням і будівництвом лінії швидкісного трамвая чи метробуса до Троєщини, але КМДА обрала метро.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті