Кличко підписав зміни до розпорядження про метро на Троєщину. Про що йдеться?
Поки що всі роботи в цьому напрямку пов'язані з будівництвом Подільсько-Воскресенського мосту.
Поки що всі роботи в цьому напрямку пов'язані з будівництвом Подільсько-Воскресенського мосту.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 121 днів. За цей час ми опублікували 24983 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Міський голова Віталій Кличко підписав зміни до розпорядження КМДА від 2004 року про будівництво метро на Троєщину.
У новій редакції йдеться про п’ять етапів будівництва Подільсько-Вигурівської лінії метрополітену:
З цього приводу пресслужба КМДА оголосила про початок підготовки до будівництва четвертої гілки метро, яка поєднає Кільцеву дорогу з Троєщиною. Йдеться про будівництво Подільсько-Воскресенського мосту, нижнім ярусом якого проходитимуть колії метро. Далі на лівому березі метро планують пустити під землею.
У КМДА заявляють, що під час спорудження мосту вже практично побудовано в основних конструкціях станції «Суднобудівна», «Труханів острів» і «Затока Десенка». Зараз будують два тунелі для майбутньої станції мілкого залягання «Райдужна».
Це, власне, не новина, адже, наприклад, у березні заступник міністра фінансів Олександр Кава зазначав, що у конструкції моста вже фактично побудовано три згадані станції метро («Суднобудівна», «Труханів острів» і «Затока Десенка»). За його прогнозом, першу ділянку можна запустити до 2024 року.
Транспортні експерти, однак, наголошують, що ділянка до станції «Райдужна» не надто покращить транспортне сполучення: лінія не дотягуватиметься власне до Троєщини. Жителів мікрорайону слід буде підвозити до метро автобусами та маршрутками.
Раніше Світовий банк пропонував допомогти з проєктуванням і будівництвом лінії швидкісного трамвая чи метробуса до Троєщини, але КМДА обрала метро.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті