Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Кадр із серіалу Squid Game

Продажі білих сліпонів каліфорнійської фірми Vans підскочили на 7800% після виходу на Netflix 17 вересня південнокорейського телесеріалу «Гра в кальмара». Також удвічі зросла кількість відповідних пошукових запитів у гуглі, повідомляє Variety.

За сюжетом, 456 людей, обтяжених великими боргами, беруть участь у підпільній грі на виживання. Всі вони взуті в однакові білі сліпони та вдягнені в зелені спортивні костюми. Зелені з білими смугами костюми зараз також активно розкуповуються фанатами шоу.

Охоронці в серіалі також мають примітну уніформу — червоні комбінезони та маски-шоломи. І так, запити на пошук червоних комбінезонів у гуглі зросли на 62%. Є також ті, хто шукає, де купити костюм зловісної ляльки, яка у першій грі змагання сканує очима гравців, що поворухнулися. До речі, це реальна лялька з одного з музеїв у Чінчхоні.

Фото: instagram.com/gudgotogudgo

Нескладно передбачити, як будуть вдягнені люди на Хелловін в останню ніч жовтня. Так само у 2019 році за кілька тижнів до свята вийшов фільм «Джокер», і в день всіх святих чи не кожен другий — зокрема й у Києві — був вбраний у червоний костюм, жовту жилетку та зелену сорочку.

Чому цей серіал став настільки популярним?

Netflix зазвичай рідко публікує точні цифри переглядів своїх шоу, але очевидно, що «Гра в кальмара» б’є рекорди, другий тиждень тримаючись на першій позиції рейтингу. На дев’ятий день після прем’єри виконавчий директор Netflix Тед Сарандос засвідчив, що корейський серіал має всі шанси стати найпопулярнішим шоу в історії стрімінгової платформи.

Серіал набув шаленої популярності не в останню чергу через те, що ідея й сюжет цілком унікальні й не базуються на жодній книзі чи коміксі. Звісно, можна віднайти й чимало запозичень чи принаймні паралелей з такими стрічками, як «Королівська битва», «Людина, що біжить», «Чорне дзеркало» тощо (а деякі глядачі вбачають прямий плагіат фільму Такасі Міїке «Страшна воля богів»).

Менше з тим, автори «Гри в кальмара» розробили власну впізнавану айдентику та символіку, яку користувачі соцмереж відразу розтягли на меми. Зокрема тіктокери пародіюють дитячі ігри з серіалу. У Південній Кореї зросли продажі льодяників «далґона», навколо яких, за сюжетом, будується одна з ігор. У країнах, де ці льодяники не продаються, люди гуглять рецепти, як виготовити їх удома.

Другий чинник — корейськомовний серіал відразу захопив численну азійську аудиторію. При цьому Netflix попіклувався про субтитри 37 мовами, зокрема й українською, і дублювання 34 мовами. Водночас корейська попкультура зараз перебуває на піку популярності. Згадаймо хоча б стрічку «Паразити», яка торік здобула чотири «Оскари».

А от The Independent стверджує, що головний чинник популярності «Гри в кальмара» — це посередність решти нетфліксівських шоу. На думку автора огляду, на відміну від «Пуститися берега» (Breaking Bad) та «Гри престолів», корейський серіал не є революційним. Це просто якісно зроблений продукт.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button