Завдяки серіалу «Гра в кальмара» продажі білих сліпонів Vans стрибнули на 7800%
Також активно розкуповуються зелені спортивні костюми та червоні комбінезони.
Також активно розкуповуються зелені спортивні костюми та червоні комбінезони.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Продажі білих сліпонів каліфорнійської фірми Vans підскочили на 7800% після виходу на Netflix 17 вересня південнокорейського телесеріалу «Гра в кальмара». Також удвічі зросла кількість відповідних пошукових запитів у гуглі, повідомляє Variety.
За сюжетом, 456 людей, обтяжених великими боргами, беруть участь у підпільній грі на виживання. Всі вони взуті в однакові білі сліпони та вдягнені в зелені спортивні костюми. Зелені з білими смугами костюми зараз також активно розкуповуються фанатами шоу.
Охоронці в серіалі також мають примітну уніформу — червоні комбінезони та маски-шоломи. І так, запити на пошук червоних комбінезонів у гуглі зросли на 62%. Є також ті, хто шукає, де купити костюм зловісної ляльки, яка у першій грі змагання сканує очима гравців, що поворухнулися. До речі, це реальна лялька з одного з музеїв у Чінчхоні.
Нескладно передбачити, як будуть вдягнені люди на Хелловін в останню ніч жовтня. Так само у 2019 році за кілька тижнів до свята вийшов фільм «Джокер», і в день всіх святих чи не кожен другий — зокрема й у Києві — був вбраний у червоний костюм, жовту жилетку та зелену сорочку.
Netflix зазвичай рідко публікує точні цифри переглядів своїх шоу, але очевидно, що «Гра в кальмара» б’є рекорди, другий тиждень тримаючись на першій позиції рейтингу. На дев’ятий день після прем’єри виконавчий директор Netflix Тед Сарандос засвідчив, що корейський серіал має всі шанси стати найпопулярнішим шоу в історії стрімінгової платформи.
Серіал набув шаленої популярності не в останню чергу через те, що ідея й сюжет цілком унікальні й не базуються на жодній книзі чи коміксі. Звісно, можна віднайти й чимало запозичень чи принаймні паралелей з такими стрічками, як «Королівська битва», «Людина, що біжить», «Чорне дзеркало» тощо (а деякі глядачі вбачають прямий плагіат фільму Такасі Міїке «Страшна воля богів»).
Менше з тим, автори «Гри в кальмара» розробили власну впізнавану айдентику та символіку, яку користувачі соцмереж відразу розтягли на меми. Зокрема тіктокери пародіюють дитячі ігри з серіалу. У Південній Кореї зросли продажі льодяників «далґона», навколо яких, за сюжетом, будується одна з ігор. У країнах, де ці льодяники не продаються, люди гуглять рецепти, як виготовити їх удома.
Другий чинник — корейськомовний серіал відразу захопив численну азійську аудиторію. При цьому Netflix попіклувався про субтитри 37 мовами, зокрема й українською, і дублювання 34 мовами. Водночас корейська попкультура зараз перебуває на піку популярності. Згадаймо хоча б стрічку «Паразити», яка торік здобула чотири «Оскари».
А от The Independent стверджує, що головний чинник популярності «Гри в кальмара» — це посередність решти нетфліксівських шоу. На думку автора огляду, на відміну від «Пуститися берега» (Breaking Bad) та «Гри престолів», корейський серіал не є революційним. Це просто якісно зроблений продукт.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті