На Солом’янці облаштували велодоріжку за рахунок автомобільної смуги
Замість трьох автомобільних смуг зробили дві вужчі, смугу громадського транспорту та велосмугу.
Замість трьох автомобільних смуг зробили дві вужчі, смугу громадського транспорту та велосмугу.
Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 304 днів. За цей час ми опублікували 26351 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
Стати членом Товариства | Хто ми такі?
На Солом’янській вулиці перерозподілили дорожній простір, зробивши замість трьох автомобільних смуг по чотири метри завширшки — дві вужчі (по три метри) автомобільні смуги, смугу громадського транспорту (3,5 метра) та велосипедну смугу (1,5 метра). Про це повідомляє заступник голови КМДА Олександр Густєлєв.
«На противагу багатьом скептикам, які з впевненістю казали, що автомобілісти завжди будуть у пріоритеті, місто поступово, але впевнено йде шляхом відходу від автомобілецентрізму і перерозподіляє дорожній простір між усіма учасниками руху по системі пріоритетів “пішохід, зокрема маломобільний — велосипед — громадський транспорт — автомобіль”», — заявив він.
Велосмуги на Солом’янській мають довжину 3,7 кілометра і поєднують велодоріжку на Волгоградській та проєктний магістральний веломаршрут «Солом’янка–Центр», який пройде через Солом’янську площу. Наразі проєкт проходить державну експертизу.
Крім цього на перехрестях з Солом’янської з Волгоградською / Андрія Головка та Максима Кривоноса / Генерала Шаповала нанесли коробчасту (вафельну) розмітку. Це перша така розмітка в Києві.
Її функція — позначати перехрестя, нагадуючи водіям про правило дорожнього руху, яке забороняє заїжджати на цю зону, якщо затори не дозволяють проїхати далі.
Новий ДСТУ, який дозволяє наносити таку розмітку, набув чинності першого серпня. В Одесі відразу вирішили розмітити таким чином кілька перехресть у центрі.
Густєлєв також повідомив, що незабаром окремі велосипедні смуги мають з’явитися на бульварі Лесі Українки — після заміни покриття і зміни схеми організації руху. Поки що на цій вулиці нанесли піктограми, що дозволяють велосипедистам їхати в одній смузі з громадським транспортом.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті