Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 300 днів. За цей час ми опублікували 23649 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: пресслужба КМДА

У Києві відновили автомобільний рух на відремонтованій частині Великої кільцевої дороги від Одеської площі до вулиці Ватутіна — загалом три кілометри шестисмугової магістралі, повідомив міський голова Віталій Кличко.

Це одна з ділянок, яку КМДА отримала на свій баланс від області три роки тому. За словами Кличка, останній раз дорогу капітально ремонтували 46 років тому, після цього ОДА проводила лише ямковий ремонт. У квітні почали капремонт ділянки від Одеської площі до вулиці Ватутіна, який частково паралізував сполучення з передмістям.

На ділянці поклали два шари асфальту, встановили світлофори, 105 опор ліхтарів. Також проклали колектор дощової каналізації, якого раніше не було взагалі.

Однак досі не завершено тротуари, велодоріжки, зупинки громадського транспорту та благоустрій прилеглої території. Планується встановити бар’єрну огорожу. Також ще мають покласти третій шар асфальту. Повністю завершити цей об’єкт місто планує наступного року.

Паралельно триває і середній ремонт іншої ділянки дороги – від Столичного шосе до розвороту біля автозаправки «ОККО».

У Київавтодорі наголошують, що ремонт триває так довго, тому що це фактично будівництво нової дороги.

У ГО «Київ — Велосипедне місто» повідомили «Хмарочосу», що схему велоінфраструктури не погоджували з велоспільнотою та Сектором розвитку веломережі Департаменту транспортної інфраструктури КМДА.

На схемах проєкту, опублікованих на сайті «Київавтодору» можна роздивитися відрізки двосторонніх велодоріжок, які, однак, несподівано обриваються.

Відрізок дороги. Велодоріжки позначено бузковим кольором

Велоінфраструктура на Кільцевій могла би сполучати передмістя Києва з найближчими станціями метро. Досі пересування на велосипеді магістраллю було небезпечним через щільний рух транспорту, серед якого значна кількість — фури. Велосипедисти не мали можливості рухатися навіть узбіччям, яке було або зруйноване, або запарковане вантажівками.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button