Instagram-ініціатива пообіцяла висадити по дереву за кожне фото з тваринами і вже за 10 хвилин пошкодувала
На ранок наступного дня кількість фотографій вже перевищувала 4,1 мільйона.
На ранок наступного дня кількість фотографій вже перевищувала 4,1 мільйона.
Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 319 днів. За цей час ми опублікували 26457 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
Стати членом Товариства | Хто ми такі?
Фото: Mariana Montes de Oca / Unsplash
Тиждень тому інстаграм-акаунт Plant A Tree Co опублікував інтерактивний стикер з обіцянкою висадити по одному дереву за кожне фото з домашніми улюбленцями, повідомляє The Washington Post.
За лічені хвилини тисячі людей почали додавати фото зі своїми котами, собаками, хом’яками і навіть з одним віслюком, думаючи, що допомагають довкіллю. На ранок наступного дня кількість фотографій вже перевищувала 4,1 мільйона.
Plant A Tree Co заявили, що видалили пост-стикер вже за 10 хвилин, побачивши таку шалену популярність. «Ми відразу зрозуміли потенціал цього посту та усвідомили, що не маємо можливостей і ресурсів, щоби продовжувати», — йдеться у заяві акаунту, який у процесі здобув понад мільйон фоловерів.
Ініціатори кампанії зазначають, що очікували висадити максимум кількасот дерев, але не усвідомлювали, як працюють інстаграм-стикери. Зараз злощасний стикер продовжує циркулювати мережею, попри те, що автори його видалили.
Визнавши поразку, Plant A Tree Co тепер вирішила просити грошей на висадку дерев. «Будь ласка, відмітьте всіх ваших друзів і знаменитостей, щоб ми всі разом дійсно могли висадити 4 мільйони дерев», — просять ініціатори.
Це не перший випадок, коли Plant A Tree Co робить обіцянки, які не може здійснити: у 2019 році акаунт обіцяв висаджувати дерева за перепости, але виявив, що не має можливості цього зробити.
Власник Instagram, компанія Meta (колишня Facebook), заявила, що історія зі стикером «показує силу інстаграм-спільноти». Та додала, що не має стосунку до приватних ініціатив.
Зазначимо, що українська компанія Havas Digital днями теж запустила схожий флешмоб, але підійшла до питання значно прагматичніше. Обіцяють перераховувати по одній гривні фонду допомоги безпритульним тваринам Happy Paw за кожен пост про домашнього улюбленця з відповідним хештегом. Але максимальний ліміт допомоги відразу обмежили 15 тисячами гривень.
Нагадаємо, влітку президент Володимир Зеленський пообіцяв висадити мільярд дерев упродовж трьох років. Наразі виконано 3,5% програми, і ось чому.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті